WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F.

MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F. - Pearson
search

    MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F.

    Malhotra Naresh K., Birks David F.

    Pearson

    9780273706892

    192 x 262 x 36

    864

    miękka

    This 3rd edition of Marketing Research: An Applied Approach forms a comprehensive, authoritative and thoroughly European introduction to applied marketing research and covers both quantitative and qualitative techniques in depth. Marketing Research: An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgraduate level.

    This 3rd edition of Marketing Research: An Applied Approach forms a comprehensive, authoritative and thoroughly European introduction to applied marketing research and covers both quantitative and qualitative techniques in depth. Marketing Research: An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgraduate level.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F. - Pearson
      77,70 zł
      259,00 zł
      Taniej o: 181.3 zł (-70%)

      Mamy na stanie 2 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MARKETING RESEARCH AN APPLIED APPROACH + CD Malhotra Naresh K., Birks David F.

      This 3rd edition of Marketing Research: An Applied Approach forms a comprehensive, authoritative and thoroughly European introduction to applied marketing research and covers both quantitative and qualitative techniques in depth. Marketing Research: An Applied Approach is aimed at students studying marketing research at undergraduate and postgra...

      Napisz swoją opinię