Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Globalizacja stwarza możliwość dostępu do tańszych źródeł surowców i nowych chłonnych rynków, ale niesie także dużo większe niż w przeszłości ryzyko nadużyć i korupcji dla firm. W rezultacie skuteczniejszego egzekwowania przepisów prawa na całym świecie, stałej uwagi mediów oraz zmian w postawach konsumentów, ...
Trzy sekundy oddzielają tych, którzy „dają z siebie wszystko”, od tych, którzy „robią wszystko bez zaangażowania” – i to dosłownie. Trzy sekundy. Ten krótki czasowy bufor oddziela tych, których zadowala „cokolwiek”, od tych, których zadowoli jedynie „cokolwiek trzeba będzie ...
Chris Bailey odrzucił lukratywne oferty pracy,aby móc zrealizować marzenie życia: przeznaczyćrok na szeroko zakrojony eksperymentmający na celu zbadanie kwestii produktywności.Po ukończeniu studiów biznesowychzałożył blog, na którym odnotowywał własnedoświadczenia z produktywnością, dzielił sięwnioskami z badań oraz publikował ...
Inspirująca i motywująca historia handlowca napisana przez znanego amerykańskiego szkoleniowca Briana Tracy oraz polskiego dziennikarza, coacha i trenera Roberta Kozaka. Książka z tej samej półki co Kto zabrał mój ser? oraz Jednominutowy Menedżer, przeznaczona dla zarządzających sprzedażą, coachów, sprzedawców i osób zainteresowanych rozwojem osob...
Przed nami wykład, konferencja, a może wywiad telewizyjny. Już pocą się nam ręce. Już czujemy suchość w gardle. Co robić? Czy wystąpienie publiczne musi się łączyć z wielkim stresem? ...
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki sprzedaży?Głównym czynnikiem wyróżniającym twoją firmę oraz jej produkty i usługi jest zachowanie sprzedawców podczas interakcji z klientami. Potrzebne są wyjątkowe umiejętności biznesowe, doskonała zdolność komunikacji oraz umiejętność nawiązywania dobrych stosunków. Nie możesz ...
„Leksykon coachów, trenerów i mówców polskich” to pierwsza w Polsce publikacja typu „Who is Who” dotycząca rynku coachingowego, szkoleniowego i eventowego. Ideą jej powstania było umożliwienie coachom, trenerom i mówcom dotarcia do nowych klientów i pokazania się od najlepszej strony, a ich klientom umożliwienie dokonywania jeszcze lepszych wyborów,...
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu. Weź sprawy w swoje ręce. Wyróżnij swoją markę!Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia)....
Wszystkim właścicielom chodzi o to, aby osoba, która ma zamieszkać w ich mieszkaniu czy domu dbała o nie, płaciła na czas, traktowała sąsiadów z respektem i nie absorbowała nadmiernie czasu. Marzą o idealnym najemcy. Zamiast marzyć powinni weryfikować potencjalnych najemców. Dziś wielu właścicieli oddaje swoje mieszkanie pierwszej osobie, ...
Laloux w fascynujący sposób opisuje historię rozwoju organizacji z punktu widzenia rozwoju ludzkiej świadomości, Opiera się między innymi na teorii integralnej Kena Wilbera, który napisał słowo wstępne do książki. Laloux zbadał 12 firm, które działają na rynku przynajmniej 5 lat i zatrudniają przynajmniej 100 pracowników. Wszystkie ...
Oto przełomowa książka, która pozwala odkryć największą tajemnicę sprzedaży: odpowiada na pytanie, jak to się dzieje, że najlepsi handlowcy konsekwentnie i skutecznie wpływają na decyzje swoich rozmówców, skłaniając ich, by powiedzieli: tak.Najskuteczniejsi handlowcy zawsze potrafili tworzyć więzi i budować relacje z ...
Bezpieczeństwo informacyjne biznesu jest dzisiaj kwestią kluczową. Dzieje się tak z prostej przyczyny: informacja stała się strategicznym niematerialnym zasobem przedsiębiorstw. Współczesny biznes preferuje bardzo szybkie i zarazem odpowiedzialne działania oparte na aktualnej, trafnej, terminowej informacji, która w konsekwencji jest atutem w walce ...
W książce znajdziesz pouczające przykłady i podane kolejne wskazówki, jak wyrobić sobie styl i technikę najlepszego handlowca. Wydajność twojej pracy i twoje dochody natychmiast znacznie wzrosną, jeśli zastosujesz cenne rady Bettgera.
Podręcznik dla szkół kształcących w zawodach: technik rolnik, technik hodowca koni, technik agrobiznesu, technik technologii żywności, technik weterynarii. Dopuszczony do użytku szkolnego, nr dopuszczenia 5/02.
Podręcznik jest dostosowany do nowych podstaw programowych kształcenia w zawodach i jest przeznaczony dla uczniów techników, zasadniczych szkół zawodowych i słuchaczy szkół policealnych we wszystkich zawodach. Są w nim zamieszczone przykłady i wzory dotyczące różnych branż, bo bez względu na to, w jakiej branży ktoś chce ...
Co i dlaczego klikają ludzie, na których Ci zależy? W świecie tradycyjnego, offline’owego marketingu na zbadanie potrzeb, nawyków i przekonań potencjalnych klientów wydaje się krocie. Organizowane są drogie testy, grupy fokusowe i badania ankietowe, które mają pomóc zajrzeć w umysły Twoich potencjalnych odbiorców. W ...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanieAnaliza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis przebiegu spotkań, wypunktowanie najważniejszych wymagań stawianych przed oprogramowaniem i prezentacja ich klientowi w formie tabeli to jeszcze nie analiza biznesowa! ...
Człowiek uczy się na błędach, zwłaszcza w pracy. Popełniasz wciąż te same pomyłki? Bądź kreatywny, zacznij popełniać nowe!Od Pana Buka dowiesz się, jak dostać obniżkę zamiast podwyżki i dać się przygnieść przez asap, fakap i dedlajn. Jak znaleźć najgorszą pracę na świecie, a potem nie potrafić jej rzucić. A przede ...
Oferujemy produkty przecenione, które są tzw. zwrotami konsumenckimi, produktami z wystaw sklepowych czy też zwrotami z marketów... więcej
Przy zakupach za minimum 200 zł
Zadzwoń: 508 768 309 (godz. 8-16 pt-pn)
lub napisz sprzedaz@skladnicaksiegarska.pl
Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Płatność za zamówienie możesz zrealizować nawet za 30 dni. skladknicaksiegarska.pl oferuje produkty przecenione nowe i outletowe. |