search
Udostępnij
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją. Książka zawiera szereg ważnych informacji dla osób zarządzających jednostką budżetową, głównych księgowych (skarbników), pracowników zajmujących się ewidencją główną i pomocniczą, składnikami
Niniejsza publikacja omawia zasady prawidłowego gospodarowania składnikami majątku w jednostce budżetowej wraz z kompletną dokumentacją. Książka zawiera szereg ważnych informacji dla osób zarządzających jednostką budżetową, głównych księgowych (skarbników), pracowników zajmujących się ewidencją główną i pomocniczą, składnikami majątkowymi oraz osób materialnie odpowiedzialnych za użytkowane i przechowywane składniki majątkowe. Informacje te pomogą we właściwym zorganizowaniu wszelkich spraw związanych z obrotem składnikami majątkowymi, właściwym podziale kompetencji i odpowiedzialności pracowników jednostki oraz zgodne z prawem udokumentowanie poszczególnych czynności. Autor szczegółowo omawia m.in.: • majątek jednostki budżetowej ze szczególnym określeniem struktury majątku trwałego i obrotowego, • gospodarkę składnikami majątku trwałego począwszy od pierwszego wyposażenia, planowania i organizacji zaopatrzenia, realizacji dostaw, ewidencji, eksploatacji oraz likwidacji, • gospodarkę składnikami majątku obrotowego z uwzględnieniem działań związanych z pierwszym wyposażeniem, planowaniem i organizacją zaopatrzenia materiałowego, realizacją dostaw, ewidencją oraz gospodarką zbędnymi i nadmiernymi składnikami majątku, • szkody w mieniu jednostki opisując zasady ogólne, kwestie związane z powstaniem szkód oraz procedurę likwidacji szkód, • sprawozdawczość majątkową, w tym bilans, sprawozdanie o stanie i ruchu środków trwałych F-03 oraz rozliczenie inwestycji finansowanych ze środków budżetu państwa, • występujące nieprawidłowości w gospodarce majątkiem zarówno na gruncie państwowych, jak i samorządowych jednostek budżetowych, • podstawowe zasady kontroli gospodarki majątkiem. Książka zawiera komplet dokumentów niezbędnych w każdej jednostce budżetowej - autor opracował 70 wzorów protokołów, instrukcji, oświadczeń, zarządzeń, umów, wniosków, wezwań i innych dokumentów niezbędnych do prawidłowego prowadzenia gospodarki majątkiem jednostki budżetowej.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.
DOSTAWA ZA 0 zł!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.