Święta pełne okazji! 🎄

OPOWIEŚCI W MARKETINGU

search

    OPOWIEŚCI W MARKETINGU

    Jacek Szlak

    Słowa i Myśli

    9788363566487

    16 x 23.4

    206

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to

    Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki na dobre i na złe? „Opowieści w marketingu” to książka, w której znajdziesz wiele inspiracji, ciekawych rozwiązań, przykładów wykorzystania najbardziej skutecznych narzędzi marketingu narracyjnego. Autor porusza różne aspekty budowania świata narracji. Przekaz musi docierać wieloma kanałami, być transmedialny w pełnym tego słowa znaczeniu: wykorzystywać media w charakterystyczny dla nich sposób, budując z nich, jak z mozaiki, pełny obraz budzący głębokie emocje i wyzwalający potrzebę określonych działań. Książka została podzielona na 4 części, które stanowią trzon wszelkich działań marketingu narracyjnego, czyli content marketing, storytelling, media relations i marketing wirusowy. Znajdziesz tu wiele praktycznych wskazówek popartych konkretnymi case studies, przykładami z Polski i zagranicy. Po przeczytaniu „Opowieści w marketingu” dowiesz się: - jak umiejętnie i z wyczuciem wykorzystać real-time marketing, - jakie stosować reguły storytellingu zgodnie ze sztuką budowania opowieści, - czy reklama natywna ma sens, - czy content marketing jest zagrożeniem dla mediów, - dlaczego marketing wirusowy to niezwykle potężne narzędzie, które może przynieść ogromny sukces, ale również zapędzić markę w „kozi róg”.

    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -65%
      12 95 
      37,00 zł
      Taniej o: 24.05 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      OPOWIEŚCI W MARKETINGU

      Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby klienci ...

      Napisz swoją opinię