Kalendarze od 1 zł

PEDAGOGIE DE LA LECTURE EN LANGUE ETRANGERE DEFIS REEDUCATIFS

search

    PEDAGOGIE DE LA LECTURE EN LANGUE ETRANGERE DEFIS REEDUCATIFS

    Katarzyna Karpińska-Szaj

    Wydawnictwo Naukowe UAM

    9788323214960

    14.5 x 20.5

    296

    Rumuński

    miękka

    Torba bawełniana za: 7.99 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 8.99 zł

    Darmowa dostawa już od 100 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Praca poświęcona dydaktyce czytania w języku obcym - zawiera kompleksowe opracowanie tematu, umiejętnie łączące teorię z praktyką. Celem głównym jest wypracowanie teoretycznego modelu dydaktyki czytania w języku obcym i jego aplikacji w praktyce. Należy podkreślić wysoki poziom merytoryczny, metodologiczny i językowy opracowania. In foreign

    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -65%
      13 83 
      39,50 zł
      Taniej o: 25.68 zł
      Kup teraz

      Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      PEDAGOGIE DE LA LECTURE EN LANGUE ETRANGERE DEFIS REEDUCATIFS

      Praca poświęcona dydaktyce czytania w języku obcym - zawiera kompleksowe opracowanie tematu, umiejętnie łączące teorię z praktyką. Celem głównym jest wypracowanie teoretycznego modelu dydaktyki czytania w języku obcym i jego aplikacji w praktyce. Należy podkreślić wysoki poziom merytoryczny, metodologiczny i językowy opracowania. In foreign language ...

      Napisz swoją opinię