WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MIĘDZY SŁOWEM A OBRAZEM

MIĘDZY SŁOWEM A OBRAZEM Aneta Załazińska, Justyna Winiarska - Księgarnia Akademicka
search

    MIĘDZY SŁOWEM A OBRAZEM

    Aneta Załazińska, Justyna Winiarska

    Księgarnia Akademicka

    9788381383141

    17 x 24

    154

    miękka

    Oddajemy w Państwa ręce tom Między słowem a obrazem: trzeci z serii Obrazowanie w komunikacji. Składające się nań teksty dążą do uchwycenia różnych aspektów zjawisk komunikacyjnych, pokazując ich wielowymiarowość – czy to w sensie wielomodalności komunikacji, czy to w sensie osadzenia języka w percepcyjnym: wzrokowym i słuchowym
    Oddajemy w Państwa ręce tom Między słowem a obrazem: trzeci z serii Obrazowanie w komunikacji. Składające się nań teksty dążą do uchwycenia różnych aspektów zjawisk komunikacyjnych, pokazując ich wielowymiarowość – czy to w sensie wielomodalności komunikacji, czy to w sensie osadzenia języka w percepcyjnym: wzrokowym i słuchowym doświadczeniu. Przeplatające się perspektywy badawcze językoznawstwa kognitywnego oraz lingwistyki antropologicznej pozwalają na ogląd fascynujących zjawisk, jakimi są język i komunikacja z różnych punktów widzenia.Justyna Winiarska i Aneta Załazińska
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MIĘDZY SŁOWEM A OBRAZEM Aneta Załazińska, Justyna Winiarska - Księgarnia Akademicka
      15,40 zł
      28,00 zł
      Taniej o: 12.6 zł (-45%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MIĘDZY SŁOWEM A OBRAZEM

      Oddajemy w Państwa ręce tom Między słowem a obrazem: trzeci z serii Obrazowanie w komunikacji. Składające się nań teksty dążą do uchwycenia różnych aspektów zjawisk komunikacyjnych, pokazując ich wielowymiarowość – czy to w sensie wielomodalności komunikacji, czy to w sensie osadzenia języka w percepcyjnym: wzrokowym i słuchowym doświadczeniu. ...

      Napisz swoją opinię