Kalendarze od 1 zł

THE CAMBRIDGE GUIDE TO BLENDED LEARNING FOR LANGUAGE TEACHING

DOSTAWA ZA 0 zł!
THE CAMBRIDGE GUIDE TO BLENDED LEARNING FOR LANGUAGE TEACHING - Cambridge University Press
search

    THE CAMBRIDGE GUIDE TO BLENDED LEARNING FOR LANGUAGE TEACHING

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Michael McCarthy

    Cambridge University Press

    9781316505113

    20.3 x 25.4

    286

    Angielski

    miękka

    Torba bawełniana za: 7.99 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard
    A volume concerned with best practice in blended learning for language teaching. The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching makes the case that it is pedagogy, rather than technology, that should underpin the design of blended learning programmes. The book is organised into five sections: Connecting Theories and Blended Learning;
    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -10%
      THE CAMBRIDGE GUIDE TO BLENDED LEARNING FOR LANGUAGE TEACHING - Cambridge University Press
      277 92 
      308,80 zł
      Taniej o: 30.88 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      DOSTAWA ZA 0 zł!

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      THE CAMBRIDGE GUIDE TO BLENDED LEARNING FOR LANGUAGE TEACHING

      A volume concerned with best practice in blended learning for language teaching. The Cambridge Guide to Blended Learning for Language Teaching makes the case that it is pedagogy, rather than technology, that should underpin the design of blended learning programmes. The book is organised into five sections: Connecting Theories and Blended Learning; Implications for Teaching; ...

      Napisz swoją opinię