TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

STERNICY MEDIÓW. WARTOŚCI I STYLE ZARZĄDZANIA NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM PO 1989 ROKU

DOSTAWA ZA 0 zł!
search

    STERNICY MEDIÓW. WARTOŚCI I STYLE ZARZĄDZANIA NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM PO 1989 ROKU

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Bogusław Nierenberg

    PWN

    9788301232344

    24 x 17

    436

    twarda

    Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      102,86 zł
      139,00 zł
      Taniej o: 36.14 zł (-26%)

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      DOSTAWA ZA 0 zł!

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      STERNICY MEDIÓW. WARTOŚCI I STYLE ZARZĄDZANIA NA POLSKIM RYNKU MEDIALNYM PO 1989 ROKU

      Napisz swoją opinię