TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

IDEOLOGIE W MIEŚCIE. O SPOŁECZNEJ PRODUKCJI PRZESTRZENI

IDEOLOGIE W MIEŚCIE. O SPOŁECZNEJ PRODUKCJI PRZESTRZENI - Nomos
search

    IDEOLOGIE W MIEŚCIE. O SPOŁECZNEJ PRODUKCJI PRZESTRZENI

    Karol Kurnicki

    Nomos

    9788376884950

    15.5 x 23.5

    232

    miękka

    Książka jest konsekwencją stwierdzenia, że przestrzeń miejska to społeczny produkt i jako taka jest zawsze ideologiczna. Pytania, jakie są w niej postawione, i wynikłe z nich rozważania odnoszą się do sposobów funkcjonowania oraz konsekwencji tej ideologiczności. Ideologia, jako główne pojęcie poddane reinterpretacji w tekście, widziana

    Książka jest konsekwencją stwierdzenia, że przestrzeń miejska to społeczny produkt i jako taka jest zawsze ideologiczna. Pytania, jakie są w niej postawione, i wynikłe z nich rozważania odnoszą się do sposobów funkcjonowania oraz konsekwencji tej ideologiczności. Ideologia, jako główne pojęcie poddane reinterpretacji w tekście, widziana jest z perspektywy jej tworzenia w społecznych praktykach, związanych z życiem codziennym, infrastrukturą w mieście czy materialnością. Książka jest próbą praktycznego zastosowania „zwrotu przestrzennego” w naukach społecznych, co oznacza, że opiera się na zestawieniu i równoczesności, podstawionych w zamian tradycyjnie linearnej argumentacji. W nawiązaniu głównie do Lefebvre’a, Bourdieu i Boltanskiego wypracowuje koncepcje przestrzennej ideologii czy przemocy, wskazując zarazem możliwości opartej na przestrzenności krytyki społecznej w sytuacji, gdy „wszystko jest ideologiczne”.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      IDEOLOGIE W MIEŚCIE. O SPOŁECZNEJ PRODUKCJI PRZESTRZENI - Nomos
      23,50 zł
      47,00 zł
      Taniej o: 23.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      IDEOLOGIE W MIEŚCIE. O SPOŁECZNEJ PRODUKCJI PRZESTRZENI

      Napisz swoją opinię