WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

POSTAWY NAUCZYCIELI WOBEC EDUKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ A KULTURA SZKOŁY STUDIUM SPOŁECZNO-PEDAGOGICZNE

POSTAWY NAUCZYCIELI WOBEC EDUKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ A KULTURA SZKOŁY STUDIUM SPOŁECZNO-PEDAGOGICZNE - Impuls
search

    POSTAWY NAUCZYCIELI WOBEC EDUKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ A KULTURA SZKOŁY STUDIUM SPOŁECZNO-PEDAGOGICZNE

    Barbara Dobrowolska

    Impuls

    9788380953475

    16 x 24

    362

    miękka

    Pogłębiająca się wielokulturowość Europy jest już faktem, a przystąpienie Polski do Unii Europejskiej jedynie formalnością, przypieczętowującą stan dokonany. Wielokulturowości nie można jednak po prostu ogłosić – o wielokulturowość należy dbać i zabiegać; potrzeba wielu lat pracy i pokonywania stereotypów, lęków i uprzedzeń, by w

    Pogłębiająca się wielokulturowość Europy jest już faktem, a przystąpienie Polski do Unii Europejskiej jedynie formalnością, przypieczętowującą stan dokonany. Wielokulturowości nie można jednak po prostu ogłosić – o wielokulturowość należy dbać i zabiegać; potrzeba wielu lat pracy i pokonywania stereotypów, lęków i uprzedzeń, by w rezultacie móc się szczycić społecznością wielokulturową, a zarazem jednolitą, gdzie podziały, choć wyraźne, płynnie przechodzą jedne w drugie. Książką szczególnie w tym temacie przydatną, są Postawy nauczycieli wobec edukacji międzykulturowej a kultura szkoły Barbary Dobrowolskiej, ujmująca zagadnienie od strony edukacji, jako zarodka, z którego może i powinna wykluć się przyszła wielokulturowość. Publikacja składa się z dwóch części: teoretycznej i empirycznej. Część teoretyczna prezentuje przegląd stanowisk wobec wielokulturowości i międzykulturowości oraz wobec kultury szkoły. Część druga – empiryczna – diagnozuje postawy nauczycieli wobec edukacji międzykulturowej, próbuje nakreślić definicję pojęcia „kultury szkoły, a całość uzupełniona jest analizą jakościową. Nie dziwią zatem niezwykle pochlebne i entuzjastyczne opinie Recenzentów: prof. zw. dra hab. Tadeusza Pilcha oraz prof. UŚ dr hab. Aliny Szczurek-Boruty.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      POSTAWY NAUCZYCIELI WOBEC EDUKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ A KULTURA SZKOŁY STUDIUM SPOŁECZNO-PEDAGOGICZNE - Impuls
      10,50 zł
      35,00 zł
      Taniej o: 24.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      POSTAWY NAUCZYCIELI WOBEC EDUKACJI MIĘDZYKULTUROWEJ A KULTURA SZKOŁY STUDIUM SPOŁECZNO-PEDAGOGICZNE

      Pogłębiająca się wielokulturowość Europy jest już faktem, a przystąpienie Polski do Unii Europejskiej jedynie formalnością, przypieczętowującą stan dokonany. Wielokulturowości nie można jednak po prostu ogłosić – o wielokulturowość należy dbać i zabiegać; potrzeba wielu lat pracy i pokonywania stereotypów, lęków i uprzedzeń, by w ...

      Napisz swoją opinię