WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TESCOPOL MOŻESZ KUPOWAĆ GDZIE CHCESZ BYLE W TESCO Simms Andrew

TESCOPOL MOŻESZ KUPOWAĆ GDZIE CHCESZ BYLE W TESCO Simms Andrew - Świat Książki
search

    TESCOPOL MOŻESZ KUPOWAĆ GDZIE CHCESZ BYLE W TESCO Simms Andrew

    Simms Andrew

    Świat Książki

    9788360206959

    15.2 x 23.2

    318

    miękka

    Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano w odcinkach w The Guardian, a w Daily Mail `Tescopol` był tematem numeru. Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych

    Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano w odcinkach w The Guardian, a w Daily Mail `Tescopol` był tematem numeru. Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych stron gazet, czy jednak rzeczywiście rozważyliśmy, co oznacza to zjawisko dla codziennego życia nas samych i naszych dzieci? W swojej uderzającej analizie Andrew Simms, dyrektor słynnej Fundacji Nowej Ekonomii i osoba odpowiedzialna za wprowadzenie do naszego słownika pojęcia miasta-klony, mierzy się z problemem, którego nikt z nas nie może zignorować.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TESCOPOL MOŻESZ KUPOWAĆ GDZIE CHCESZ BYLE W TESCO Simms Andrew - Świat Książki
      10,77 zł
      35,90 zł
      Taniej o: 25.13 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TESCOPOL MOŻESZ KUPOWAĆ GDZIE CHCESZ BYLE W TESCO Simms Andrew

      Tesco to supermarket o ogromnym wpływie, a poświęcona mu książka powinna stać się obowiązkową lekturą każdego konsumenta. Książka jest kontrowersyjna, wiarygodna, demaskatorska i uderzająca. Fragmenty publikowano w odcinkach w The Guardian, a w Daily Mail `Tescopol` był tematem numeru. Lawinowy rozwój supermarketów to temat z pierwszych stron ga...

      Napisz swoją opinię