WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WŁASNOŚĆ MEDIALNA I JEJ WPŁYW NA PLURALIZM ORAZ NIEZALEŻNOŚĆ MEDIÓW Beata Klimkiewicz

WŁASNOŚĆ MEDIALNA I JEJ WPŁYW NA PLURALIZM ORAZ NIEZALEŻNOŚĆ MEDIÓW Beata Klimkiewicz - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagi...
search

    WŁASNOŚĆ MEDIALNA I JEJ WPŁYW NA PLURALIZM ORAZ NIEZALEŻNOŚĆ MEDIÓW Beata Klimkiewicz

    Beata Klimkiewicz

    Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

    9788323319603

    20.5 x 14.5

    100

    miękka

    Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys

    Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      WŁASNOŚĆ MEDIALNA I JEJ WPŁYW NA PLURALIZM ORAZ NIEZALEŻNOŚĆ MEDIÓW Beata Klimkiewicz - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagi...
      8,45 zł
      24,15 zł
      Taniej o: 15.7 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WŁASNOŚĆ MEDIALNA I JEJ WPŁYW NA PLURALIZM ORAZ NIEZALEŻNOŚĆ MEDIÓW Beata Klimkiewicz

      Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, [...]

      Napisz swoją opinię