Święta pełne okazji! 🎄

PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015

PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015 - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
search

    PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015

    Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

    9771734158206

    16.8x24

    148

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Recenzowany półrocznik zatytułowany "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education" (ISSN 1734-1582) ukazał się po raz pierwszy w 2005 roku pod patronatem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Od numeru 2011/2 (14) pismo jest kwartalnikiem. Jest skierowane do środowiska akademickiego, metodyków, nauczycieli-praktyków, studentów z obszaru

    Recenzowany półrocznik zatytułowany "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education" (ISSN 1734-1582) ukazał się po raz pierwszy w 2005 roku pod patronatem Polskiego Towarzystwa Pedagogicznego. Od numeru 2011/2 (14) pismo jest kwartalnikiem. Jest skierowane do środowiska akademickiego, metodyków, nauczycieli-praktyków, studentów z obszaru nauk społecznych i humanistyki oraz osób zainteresowanych podejmowaną tu problematyką. Artykuły naukowo-krytyczne prezentują głównie tematykę związaną z nurtem badań nad dzieckiem i dzieciństwem oraz wczesną edukacją. Założeniem redakcji jest powrót myśli nad wczesną edukacją do źródeł o szerszym charakterze, takich jak pedagogika ogólna, dydaktyka, pedagogika społeczna, socjologia edukacji, antropologia kulturowa, pedeutologia, psychologia, poprzez zamieszczanie w piśmie tekstów, które z tych dziedzin się wywodzą. Poszczególne numery PWE mają charakter monotematyczny (zob. Archiwum). Znaczna część artykułów drukowana jest w językach obcych: angielskim, słowackim, rosyjskim i in. Ustalone działy kwartalnika: "Rozprawy i artykuły", "Narracje i praktyki", "Recenzje i sprawozdania" pozwalają na publikowanie tekstów o zróżnicowanym charakterze, pisanych zarówno przez autorów uznanych, jak i mniej doświadczonych. Międzynarodowy skład Autorów jest dodatkowym gwarantem poszerzonego kontekstu analiz i interpretacji, płaszczyzną dialogu prowadzonego z różnych perspektyw badawczych i aksjologicznych.

    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -65%
      PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015 - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
      7 35 
      20,99 zł
      Taniej o: 13.64 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      PROBLEMY WCZESNEJ EDUKACJI 3/2015

      Spis treści ROZPRAWY I ARTYKUŁY Leah O’Toole, Cooperative learning in Initial Teacher Education: student experiences . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 7 Małgorzata Wójcik, W poszukiwaniu modelu praktyk nauczycielskich – z doświadczeń i refl eksji nauczyciela akademickiego (pedagoga praktyk) . . . . . . . . . . 21 Katarzyna ...

      Napisz swoją opinię