TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

MIKROTOPONIMY I MAKROTOPONIMY W KOMUNIKACJI I LITERATURZE Artur Gałkowski, Agata Gliwa

MIKROTOPONIMY I MAKROTOPONIMY W KOMUNIKACJI I LITERATURZE Artur Gałkowski, Agata Gliwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
search

    MIKROTOPONIMY I MAKROTOPONIMY W KOMUNIKACJI I LITERATURZE Artur Gałkowski, Agata Gliwa

    Artur Gałkowski, Agata Gliwa

    Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

    9788379696260

    17 x 24
    428

    Angielski
    Polski

    miękka

    Przedstawiana Czytelnikowi monografia zatytułowana Mikrotoponimy w komunikacji i literaturze jest drugą publikacją wydawaną w ramach projektu Nomina loci pod auspicjami Komisji Onomastyki Słowiańskiej przy Międzynarodowym Komitecie Slawistów. Cała seria jest pokłosiem rozważań podjętych podczas XVIII Międzynarodowej i Ogólnopolskiej

    Przedstawiana Czytelnikowi monografia zatytułowana Mikrotoponimy w komunikacji i literaturze jest drugą publikacją wydawaną w ramach projektu Nomina loci pod auspicjami Komisji Onomastyki Słowiańskiej przy Międzynarodowym Komitecie Slawistów. Cała seria jest pokłosiem rozważań podjętych podczas XVIII Międzynarodowej i Ogólnopolskiej Konferencji Onomastycznej „Mikrotoponimia i makrotoponimia” (Łódź, 27-29.10.2012). Pierwsza z książek w tym cyklu ukazała się pt. Mikrotoponimia i makrotoponimia. Problematyka wstępna (red. Artur Gałkowski, Renata Gliwa, Łódź 2014).

    Tom ten, podobnie jak poprzedni w serii, zawiera kilkadziesiąt rozdziałów napisanych w kilku językach (polskim, słowackim, czeskim, ukraińskim, włoskim, francuskim, angielskim) przez autorów pochodzących z różnych ośrodków naukowych Polski i Europy, głównie Europy Wschodniej. Poszczególni autorzy rozpatrują jednostki nazewnicze (głównie mikrotoponimy) pod kątem ich występowania, użyć i funkcji w różnych planach komunikacji. Studia zamieszczone w części pierwszej poświęcone zostały analizie toponimów (mikro- i makrotoponimów) pod względem formalnym, pragmatycznym i kulturowym. Tu też odniesienie do sfer komunikacji medialnej, a mianowicie Internetu i prasy. Część druga zamyka się w kręgu metodologii onomastyki literackiej.

    Publikacja wnosi do badań nad mikro- i makrotoponimią zarówno tradycyjny, jak i nowy sposób ich postrzegania w studiach onomastycznych, szerzej zaś - komunikacyjnych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      MIKROTOPONIMY I MAKROTOPONIMY W KOMUNIKACJI I LITERATURZE Artur Gałkowski, Agata Gliwa - Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
      13,50 zł
      45,00 zł
      Taniej o: 31.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MIKROTOPONIMY I MAKROTOPONIMY W KOMUNIKACJI I LITERATURZE Artur Gałkowski, Agata Gliwa

      Napisz swoją opinię