
search
Udostępnij
W roku 2006 mija dwusetna rocznica wydania Pedagogika ogólna wywiedziona w celu wychowania (1806), epokowego dzieła Johanna Friedricha Herbarta (1776--1841) klasyka myśli pedagogicznej i filozoficznej, który dał początek pedagogice jako naukowej teorii wychowania i kształcenia.Pedagogika ogólna otworzyła nowy rozdział nie tylko w dziejach
W roku 2006 mija dwusetna rocznica wydania Pedagogika ogólna wywiedziona w celu wychowania (1806), epokowego dzieła Johanna Friedricha Herbarta (1776--1841) klasyka myśli pedagogicznej i filozoficznej, który dał początek pedagogice jako naukowej teorii wychowania i kształcenia.Pedagogika ogólna otworzyła nowy rozdział nie tylko w dziejach wychowania, ale i refleksji naukowej nad nim. Myśl Herbarta jest w Polsce 'mało znaną i uznaną'. To stało się inspiracją dla zespołu Katedry Historii Wychowania w Instytucie Pedagogiki im. św. Jana Bosko Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie do zorganizowania ogólnopolskiej konferencji naukowej poświęconej zapomnianemu mistrzowi. Obchodząc dwusetną rocznicę wydania Pedagogiki ogólnej, stajemy przed zadaniem wydobycia z niepamięci zbiorowej w Polsce zapomnianego dzieła klasyka pedagogiki. Referaty ukazujące się w tej publikacji są zogniskowane wokół Pedagogiki ogólnej, w której Herbart usystematyzował swoje poglądy pedagogiczne. Całość została podzielona na trzy części, które odzwierciedlają jednocześnie przebieg konferencji.
Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Elwira J. Kryńska, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Anna Kienig
AspraMichał Klichowski, Hanna Krauze-Sikorska
Wydawnictwo Naukowe UAMStanisław Juszczyk, Irena Polewczyk
Adam MarszałekAnna W. Brzezińska, Aleksandra Hulewska, Justyna Słomska
PWNPowiadom mnie o zmianie ceny.
Adrian Besley, Katarzyna Kowalczyk
Burda KsiążkiW roku 2006 mija dwusetna rocznica wydania Pedagogika ogólna wywiedziona w celu wychowania (1806), epokowego dzieła Johanna Friedricha Herbarta (1776--1841) klasyka myśli pedagogicznej i filozoficznej, który dał początek pedagogice jako naukowej teorii wychowania i kształcenia.Pedagogika ogólna otworzyła nowy rozdział nie tylko w dziejach wychowania, ale i refleksji ...