TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

UCZĘ SIĘ CZYTAĆ, PISAĆ I LICZYĆ 4. KARTY PRACY DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI

search

    UCZĘ SIĘ CZYTAĆ, PISAĆ I LICZYĆ 4. KARTY PRACY DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI

    Alicja Tanajewska, Renata Naprawa

    Harmonia

    9788380800489

    30.3 x 21.5

    136

    miękka


    Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych;


    Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. W publikacji zawarte są treści z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej, plastycznej i technicznej.

    Karty pracy są zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 lutego 2017 r. w sprawie podstawy programowej.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      27,65 zł
      39,50 zł
      Taniej o: 11.85 zł (-30%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      UCZĘ SIĘ CZYTAĆ, PISAĆ I LICZYĆ 4. KARTY PRACY DLA UCZNIÓW ZE SPECJALNYMI POTRZEBAMI EDUKACYJNYMI


      Uczę się czytać, pisać i liczyć to karty pracy adresowane do: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie ...

      Napisz swoją opinię