TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

KROPKA W KROPKĘ. ĆWICZENIA GRAFOMOTORYCZNE-DOSKONALĄCE FUNKCJE PERCEPCYJNO MOTORYCZNE

search

    KROPKA W KROPKĘ. ĆWICZENIA GRAFOMOTORYCZNE-DOSKONALĄCE FUNKCJE PERCEPCYJNO MOTORYCZNE

    Katarzyna Chrąściel

    Harmonia

    9788371349270

    29.2 x 20.5

    96

    miękka


    KROPKA W KROPKĘ Ćwiczenia grafomotoryczne doskonalące funkcje percepcyjno-motoryczne.

    Publikacja „Kropka w kropkę” zawiera szereg zadań, których celem jest rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych. Dziecko wykonując ćwiczenia, doskonali percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętność planowania ruchu,


    KROPKA W KROPKĘ Ćwiczenia grafomotoryczne doskonalące funkcje percepcyjno-motoryczne.

    Publikacja „Kropka w kropkę” zawiera szereg zadań, których celem jest rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych. Dziecko wykonując ćwiczenia, doskonali percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętność planowania ruchu, a więc wszystkie zdolności, które są niezbędne w procesie przygotowania do pisania oraz czytania. Ponadto w trakcie wykonywania zadań uczy się cierpliwości i dokładności, co wpływa pozytywnie także na zdolność koncentracji uwagi. Rozwija również kreatywność, stając się autorem jedynego w swoim rodzaju dzieła. Poza tym doświadcza wielu pozytywnych emocji towarzyszących procesowi tworzenia.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      27,30 zł
      39,00 zł
      Taniej o: 11.7 zł (-30%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KROPKA W KROPKĘ. ĆWICZENIA GRAFOMOTORYCZNE-DOSKONALĄCE FUNKCJE PERCEPCYJNO MOTORYCZNE


      KROPKA W KROPKĘ Ćwiczenia grafomotoryczne doskonalące funkcje percepcyjno-motoryczne.

      Publikacja „Kropka w kropkę” zawiera szereg zadań, których celem jest rozwijanie funkcji percepcyjno-motorycznych. Dziecko wykonując ćwiczenia, doskonali percepcję wzrokową, spostrzegawczość, koordynację wzrokowo-ruchową, umiejętność planowania ruchu, a więc ...

      Napisz swoją opinię