WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

KU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - STUDIUM PEDAGOGICZNE

search

    KU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - STUDIUM PEDAGOGICZNE

    Mariola Badowska

    Aspra

    9788375457940

    16 x 24

    240

    miękka

    Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraju. Współczesna szkoła jest postrzegana przez Autorkę jako podstawowa (w grupie czynników instytucjonalnych o szczególnym znaczeniu) instytucja posiadająca sprawczą

    Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraju. Współczesna szkoła jest postrzegana przez Autorkę jako podstawowa (w grupie czynników instytucjonalnych o szczególnym znaczeniu) instytucja posiadająca sprawczą możliwość intencjonalnego oddziaływania na wychowanków (w kwestii szerzenia oczekiwanych postaw tolerancji tudzież wyrozumiałości w obliczu wielokulturowości), która od dwóch już dekad staje się coraz bardziej widoczna w rodzimym postmonocentrycznym ładzie społecznym. […] Publikacja szczególnie użyteczna o praktyczno-społecznym, bardzo pożądanym (notabene o interesującym) charakterze. prof. dr. hab. Andrzej Radziewicz-Winnicki

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      27,30 zł
      39,00 zł
      Taniej o: 11.7 zł (-30%)

      Mamy na stanie 2 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      KU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ - STUDIUM PEDAGOGICZNE

      Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraju. Współczesna szkoła jest postrzegana przez Autorkę jako podstawowa (w grupie czynników instytucjonalnych o szczególnym znaczeniu) instytucja posiadająca sprawczą możliwość ...

      Napisz swoją opinię