
search
Udostępnij
Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraju. Współczesna szkoła jest postrzegana przez Autorkę jako podstawowa (w grupie czynników instytucjonalnych o szczególnym znaczeniu) instytucja posiadająca sprawczą
Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraju. Współczesna szkoła jest postrzegana przez Autorkę jako podstawowa (w grupie czynników instytucjonalnych o szczególnym znaczeniu) instytucja posiadająca sprawczą możliwość intencjonalnego oddziaływania na wychowanków (w kwestii szerzenia oczekiwanych postaw tolerancji tudzież wyrozumiałości w obliczu wielokulturowości), która od dwóch już dekad staje się coraz bardziej widoczna w rodzimym postmonocentrycznym ładzie społecznym. […] Publikacja szczególnie użyteczna o praktyczno-społecznym, bardzo pożądanym (notabene o interesującym) charakterze. prof. dr. hab. Andrzej Radziewicz-Winnicki
Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Elwira J. Kryńska, Małgorzata Głoskowska-Sołdatow, Anna Kienig
AspraMichał Klichowski, Hanna Krauze-Sikorska
Wydawnictwo Naukowe UAMStanisław Juszczyk, Irena Polewczyk
Adam MarszałekPowiadom mnie o zmianie ceny.
Podjęty temat zasługuje ze wszech miar na zainteresowanie wielu interdyscyplinarnych ekspertów, jak również osób odpowiedzialnych za kreowanie polityki społecznej w naszym kraju. Współczesna szkoła jest postrzegana przez Autorkę jako podstawowa (w grupie czynników instytucjonalnych o szczególnym znaczeniu) instytucja posiadająca sprawczą możliwość ...