search
Udostępnij
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera Dla uczniów w wieku 9-10 lat Czwarta część serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 9 do 10 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, które nie odnoszą się do z góry zadanej stałej sytuacji, lecz mają przygotować instrukcję
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera Dla uczniów w wieku 9-10 lat Czwarta część serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 9 do 10 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, które nie odnoszą się do z góry zadanej stałej sytuacji, lecz mają przygotować instrukcję dostosowaną do różnych nieznanych z góry okoliczności. Zadania te będą polegały, między innymi, na zaprogramowaniu (przez wymyślenie i sformalizowanie instrukcji) automatycznego odkurzacza, tak, aby okurzył całe pomieszczenie o dowolnym kształcie w miarę możliwości nie poruszając się nigdy po swoich wcześniejszych śladach, albo na zaprogramowaniu robota, tak aby przeszedł dowolny labirynt. Do tego będą potrzebne nowe znaki i nowe czynności, które uczniowie stopniowo sami odkryją – będą to właśnie tytułowe pętle i warunki. Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez: ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej Każda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy.
Mamy na stanie 2 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki
DOSTAWA ZA 0 zł!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.