TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ĆWICZENIA KOREKCYJNO-TERAPEUTYCZNE DLA DZIECI Z WYKORZYSTANIEM NIETYPOWYCH PRZYBORÓW

ĆWICZENIA KOREKCYJNO-TERAPEUTYCZNE DLA DZIECI Z WYKORZYSTANIEM NIETYPOWYCH PRZYBORÓW - Difin
search

    ĆWICZENIA KOREKCYJNO-TERAPEUTYCZNE DLA DZIECI Z WYKORZYSTANIEM NIETYPOWYCH PRZYBORÓW

    Maria Kuleczka-Raszewska

    Difin

    9788380859067

    14 x 22

    182

    miękka

    Książka jest rodzajem poradnika, który pokazuje, w jaki sposób połączyć cele wynikające z gimnastyki korekcyjnej i Integracji Sensorycznej, by w codziennych zajęciach wspierać rozwój psychoruchowy dziecka niepełnosprawnego i sprawnego o zaburzonym rozwoju procesów zmysłowych czy z wadami postawy. Zawarte są w niej zabawy i ćwiczenia

    Książka jest rodzajem poradnika, który pokazuje, w jaki sposób połączyć cele wynikające z gimnastyki korekcyjnej i Integracji Sensorycznej, by w codziennych zajęciach wspierać rozwój psychoruchowy dziecka niepełnosprawnego i sprawnego o zaburzonym rozwoju procesów zmysłowych czy z wadami postawy. Zawarte są w niej zabawy i ćwiczenia urozmaicające codzienne zajęcia ruchowe czy gimnastyki korekcyjnej z wykorzystaniem nietypowych, ale „zwyczajnych-niezwyczajnych” pomocy dydaktycznych. Przy każdym proponowanym ćwiczeniu czy zabawie wskazane są możliwe do osiągnięcia cele z punktu widzenia gimnastyki korekcyjnej i Integracji Sensorycznej.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ĆWICZENIA KOREKCYJNO-TERAPEUTYCZNE DLA DZIECI Z WYKORZYSTANIEM NIETYPOWYCH PRZYBORÓW - Difin
      30,15 zł
      45,00 zł
      Taniej o: 14.85 zł (-33%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ĆWICZENIA KOREKCYJNO-TERAPEUTYCZNE DLA DZIECI Z WYKORZYSTANIEM NIETYPOWYCH PRZYBORÓW

      Książka jest rodzajem poradnika, który pokazuje, w jaki sposób połączyć cele wynikające z gimnastyki korekcyjnej i Integracji Sensorycznej, by w codziennych zajęciach wspierać rozwój psychoruchowy dziecka niepełnosprawnego i sprawnego o zaburzonym rozwoju procesów zmysłowych czy z wadami postawy. Zawarte są w niej zabawy i ćwiczenia urozmaicające codzienne ...

      Napisz swoją opinię