TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

JAK OCENIAĆ POSTĘPY UCZNIÓW. WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELI

JAK OCENIAĆ POSTĘPY UCZNIÓW. WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELI - PWN
search

    JAK OCENIAĆ POSTĘPY UCZNIÓW. WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELI

    Paul Dix

    PWN

    9788301177560

    15.5 x 23.5

    150

    miękka

    Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli
    Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli się narzędziami i strategiami, które umożliwią Ci wprowadzenie najlepszych praktyk oceniania uczniów w Twojej klasie.Jeśli zadajesz sobie pytania: • jak sprawić, by uczniowie czuli się bardziej odpowiedzialni za swoje oceny? • jak zachęcać uczniów do samooceny i oceny rówieśniczej? • jak efektywnie oceniać różnych uczniów w jednej klasie? • jak wyznaczać uczniom wartościowe dla nich cele i przestać narzucać własne? • jak uprościć proces oceniania i zaoszczędzić czas? • jak zdążyć zrobić to wszystko w czasie lekcji?ta książka jest dla Ciebie.
    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      JAK OCENIAĆ POSTĘPY UCZNIÓW. WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELI - PWN
      17,15 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 31.85 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      JAK OCENIAĆ POSTĘPY UCZNIÓW. WSKAZÓWKI DLA NAUCZYCIELI

      Jak oceniając uczniów, zachęcać ich do efektywnej pracy?Książka Paula Dixa pokazuje, że ocenianie to nie tylko kilka czynności zakończonych „dwóją” lub „szóstką” – to także mnóstwo szans, by zachęcić ucznia i wzmacniać efektywność uczenia się. Autor – doświadczony i wielokrotnie nagradzany za szkolenia dla nauczycieli specjalista – dzieli ...

      Napisz swoją opinię