Monografię otwiera artykuł doświadczonego i cenionego pedagoga Andrzeja Michała de Tchorzewskiego pt. Cnoty, wartości i sprawności moralne kategoriami języka nauk pedagogicznych. Autor dokonuje szczegółowej analizy i potrzebnego uporządkowania tytułowych pojęć oraz ukazuje relacje równorzędności, podrzędności i nadrzędności do siebie. W
Monografię otwiera artykuł doświadczonego i cenionego pedagoga Andrzeja Michała de Tchorzewskiego pt. Cnoty, wartości i sprawności moralne kategoriami języka nauk pedagogicznych. Autor dokonuje szczegółowej analizy i potrzebnego uporządkowania tytułowych pojęć oraz ukazuje relacje równorzędności, podrzędności i nadrzędności do siebie. W doświadczanej sytuacji nieostrości znaczeń terminów i pojęć języka nauk pedagogicznych, posiadanie wiedzy przekazywanej przez Autora w tekście jest nieodzowne do podejmowania rzetelnej analizy sprawności moralnych i wychowania w ogóle. W tekście Czytelnik odnajdzie refleksje nad wychowaniem rozumianym jako droga ku realizacji człowieczeństwa osoby ludzkiej, cnotą w języku nauk pedagogicznych, wartościami moralnymi jako źródłem celów wychowania oraz sprawnościami moralnymi stanowiącymi fundament postawy podmiotów wychowujących. Ze wstępu
czytaj więcej Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.