Klocki Dienesa. Przewodnik metodyczny to nowa publikacja adresowana głównie do tych nauczycieli, terapeutów i rodziców, którzy w pracy z dziećmi korzystają z Klocków Dienesa. Zainteresuje ona jednak także psychologów, historyków oświaty, matematyków, studentów. Sięgnąć po nią może również każda osoba, której zależy na wspomaganiu
Klocki Dienesa. Przewodnik metodyczny to nowa publikacja adresowana głównie do tych nauczycieli, terapeutów i rodziców, którzy w pracy z dziećmi korzystają z Klocków Dienesa. Zainteresuje ona jednak także psychologów, historyków oświaty, matematyków, studentów. Sięgnąć po nią może również każda osoba, której zależy na wspomaganiu uczniów w rozwijaniu precyzyjnego rozumowania, a przez to na zapewnieniu im sukcesów w nauce.
Klocki Dienesa. Przewodnik metodycznynosi podtytuł „Jak wspomagać rozwój logicznego myślenia uczniów”. Publikacja poświęcona jest wspieraniu rozwoju intelektualnego dzieci w zakresie klasyfikowania i wiązania przyczyny ze skutkiem. Przedstawiono w niej prawidłowości w kształtowaniu się klasyfikacji w umysłach dzieci. Na przykładzie Klocków Dienesa pokazano, dlaczego i jak należy tę umiejętność kształtować. Przewodnik metodycznydo klocków Dienesa składa się z trzech części. Część I i II napisana została przez prof. Edytę Gruszczyk-Kolczyńską. Autorką części III jest Małgorzata Zambrowska.
O burzliwej historii stosowania Klocków Dienesa w edukacji matematycznej polskich dzieci.
O konieczności wspomagania dzieci w rozwoju klasyfikacji, nim zastosuje się Klocki Dienesa w doskonaleniu tej ważnej umiejętności.Jak stosować Klocki Dienesa w doskonaleniu umiejętności klasyfikowania u starszych uczniów, studentów i dorosłych.
Autorki przewodnika wyjaśniają:Pisząc tę książkę, świadomie umieściłyśmy w niej rozdziały, w których omawiamy ważniejsze problemy modernizacji edukacji matematycznej. Zależy nam bowiem na tym, aby nauczyciele stosujący Klocki Dienesa uniknęli pułapek, które spowodowały wycofanie tej znakomitej pomocy z edukacji matematycznej. (…) Zależy nam na tym, aby jak najwięcej nauczycieli i pedagogów szkolnych korzystało z tej znakomitej pomocy dydaktycznej, wspierając uczniów w rozwoju precyzyjnej klasyfikacji i wiązaniu przyczyny ze skutkiem. Takie sprawności intelektualne są bowiem zaliczane do nośników człowieczej inteligencji. Jeżeli pomoże się uczniom je rozwinąć, będzie się im lepiej wiodło w szkole i w codziennych sytuacjach.”
czytaj więcej Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.