WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MATEMATYCZNA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA TEORIA I PRAKTYKA Zbigniew Semadeni

MATEMATYCZNA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA TEORIA I PRAKTYKA Zbigniew Semadeni - Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
search

    MATEMATYCZNA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA TEORIA I PRAKTYKA Zbigniew Semadeni

    Zbigniew Semadeni

    Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP

    9788371733093

    16.5 x 23.5

    288

    miękka

    W książce przedstawione zostały - systematycznie i klarownie - najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci w wieku od przedszkola po klasę VI szkoły podstawowej. Dla nauczycieli klas I-III szczególnie ważne jest to, że opisane w tej pozycji prawidłowości dotyczące skutecznego uczenia się matematyki i przechodzenia dzieci na coraz

    W książce przedstawione zostały - systematycznie i klarownie - najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci w wieku od przedszkola po klasę VI szkoły podstawowej. Dla nauczycieli klas I-III szczególnie ważne jest to, że opisane w tej pozycji prawidłowości dotyczące skutecznego uczenia się matematyki i przechodzenia dzieci na coraz wyższe poziomy rozumienia stosują się zarówno przy doskonaleniu tradycyjnego nauczania w systemie klasowo-lekcyjnym, jak i w tych grupach, w których nauczyciele zostawiają dzieciom większą swobodę i wspierają je w samodzielnej działalności matematycznej.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MATEMATYCZNA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA TEORIA I PRAKTYKA Zbigniew Semadeni - Wydawnictwo Pedagogiczne ZNP
      10,50 zł
      35,00 zł
      Taniej o: 24.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MATEMATYCZNA EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA TEORIA I PRAKTYKA Zbigniew Semadeni

      W książce przedstawione zostały - systematycznie i klarownie - najważniejsze zagadnienia edukacji matematycznej dzieci w wieku od przedszkola po klasę VI szkoły podstawowej. Dla nauczycieli klas I-III szczególnie ważne jest to, że opisane w tej pozycji prawidłowości dotyczące skutecznego uczenia się matematyki i przechodzenia dzieci na coraz wyższe ...

      Napisz swoją opinię