WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

TRAMPOLINA PROGRAM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z TERMINARZEM Kamila Witerska, Małgorzata Janiak

TRAMPOLINA PROGRAM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z TERMINARZEM Kamila Witerska, Małgorzata Janiak - Wydawnictwo Szkolne PWN
search

    TRAMPOLINA PROGRAM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z TERMINARZEM Kamila Witerska, Małgorzata Janiak

    Kamila Witerska, Małgorzata Janiak

    Wydawnictwo Szkolne PWN

    9788326228902

    20.5 x 28.5

    64

    miękka

    Program stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych wskazanych w podstawie programowej. Zawiera szczegółowe osiągnięcia dziecka na koniec wychowania przedszkolnego, treści rozwijające zainteresowania współczesnych przedszkolaków, opis diagnozowania rozwoju oraz możliwości indywidualizacji procesu

    Program stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych wskazanych w podstawie programowej. Zawiera szczegółowe osiągnięcia dziecka na koniec wychowania przedszkolnego, treści rozwijające zainteresowania współczesnych przedszkolaków, opis diagnozowania rozwoju oraz możliwości indywidualizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego w przedszkolu.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      TRAMPOLINA PROGRAM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z TERMINARZEM Kamila Witerska, Małgorzata Janiak - Wydawnictwo Szkolne PWN
      14,58 zł
      29,17 zł
      Taniej o: 14.58 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      TRAMPOLINA PROGRAM WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO Z TERMINARZEM Kamila Witerska, Małgorzata Janiak

      Program stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań edukacyjnych wskazanych w podstawie programowej. Zawiera szczegółowe osiągnięcia dziecka na koniec wychowania przedszkolnego, treści rozwijające zainteresowania współczesnych przedszkolaków, opis diagnozowania rozwoju oraz możliwości indywidualizacji procesu wychowawczo-dydaktycznego w przedszkolu.

      Napisz swoją opinię