TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

(NIE)CODZIENNOŚĆ INDYWIDUALIZACJI W PRZESTRZENI WCZESNOSZKOLNEJ 2 INNY W ŁAWCE SZKOLNEJ

(NIE)CODZIENNOŚĆ INDYWIDUALIZACJI W PRZESTRZENI WCZESNOSZKOLNEJ 2 INNY W ŁAWCE SZKOLNEJ - Adam Marszałek
search

    (NIE)CODZIENNOŚĆ INDYWIDUALIZACJI W PRZESTRZENI WCZESNOSZKOLNEJ 2 INNY W ŁAWCE SZKOLNEJ

    Marzenna Magda-Adamowicz, Marzanna Farnicka

    Adam Marszałek

    9788380198074

    16 x 22

    200

    miękka

    Niniejsza monografia obejmuje sześć rozdziałów. Pierwszy wprowadzający w problematykę - autorstwa Marzenny Magdy-Adamowicz - doprecyzowuje podstawowe terminy i zagadnienia. Dalej koncentrujemy się na pracy z dziećmi zdolnymi (Beata Dyrda, Marcin Gierczyk), twórczymi (Marzenna Magda-Adamowicz), introwertycznymi (Jerzy Herberger i Marzanna Farnicka),

    Niniejsza monografia obejmuje sześć rozdziałów. Pierwszy wprowadzający w problematykę - autorstwa Marzenny Magdy-Adamowicz - doprecyzowuje podstawowe terminy i zagadnienia. Dalej koncentrujemy się na pracy z dziećmi zdolnymi (Beata Dyrda, Marcin Gierczyk), twórczymi (Marzenna Magda-Adamowicz), introwertycznymi (Jerzy Herberger i Marzanna Farnicka), niepełnosprawnymi fizycznie (Jolanta Lipińska-Lokś) oraz roli nauczyciela (Lidia Nowakowska). Pracę kończy bogaty aneks, w którym znajdują się autorskie narzędzia badania zdolności i twórczości dzieci. Ze wstępu.


    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      (NIE)CODZIENNOŚĆ INDYWIDUALIZACJI W PRZESTRZENI WCZESNOSZKOLNEJ 2 INNY W ŁAWCE SZKOLNEJ - Adam Marszałek
      11,76 zł
      39,20 zł
      Taniej o: 27.44 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      (NIE)CODZIENNOŚĆ INDYWIDUALIZACJI W PRZESTRZENI WCZESNOSZKOLNEJ 2 INNY W ŁAWCE SZKOLNEJ

      Niniejsza monografia obejmuje sześć rozdziałów. Pierwszy wprowadzający w problematykę - autorstwa Marzenny Magdy-Adamowicz - doprecyzowuje podstawowe terminy i zagadnienia. Dalej koncentrujemy się na pracy z dziećmi zdolnymi (Beata Dyrda, Marcin Gierczyk), twórczymi (Marzenna Magda-Adamowicz), introwertycznymi (Jerzy Herberger i Marzanna Farnicka), ...

      Napisz swoją opinię