WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MIEJSCE, PRZESTRZEŃ, KRAJOBRAZ EDUKACYJNE ZNAKI Teresa Sadoń-Osowiecka

MIEJSCE, PRZESTRZEŃ, KRAJOBRAZ EDUKACYJNE ZNAKI Teresa Sadoń-Osowiecka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
search

    MIEJSCE, PRZESTRZEŃ, KRAJOBRAZ EDUKACYJNE ZNAKI Teresa Sadoń-Osowiecka

    Teresa Sadoń-Osowiecka

    Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

    9788378652786

    17 x 24

    322

    miękka

    Autorzy książki to pedagodzy, dydaktycy i geografowie, zajmujący się problematyką społeczną. Interesujące, a zarazem paradoksalne w tym kontekście, jest przedstawienie miejsc znanych, oswojonych (na przykład klasy szkolnej, czy pokoju nauczycielskiego) z innej perspektywy, ukazującej ukryte znaczenia, relacje władzy czy bezsens racjonalnie -

    Autorzy książki to pedagodzy, dydaktycy i geografowie, zajmujący się problematyką społeczną. Interesujące, a zarazem paradoksalne w tym kontekście, jest przedstawienie miejsc znanych, oswojonych (na przykład klasy szkolnej, czy pokoju nauczycielskiego) z innej perspektywy, ukazującej ukryte znaczenia, relacje władzy czy bezsens racjonalnie - wydawałoby się - urządzonych pomieszczeń. Na przeciwległym krańcu sytuuje się oswajanie miejsc, których z racji pełnionych przez nie funkcji, dla człowieka z zewnątrz oswoić się nie da. Przykładem takiego oswojonego miejsca może być więzienie.


    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MIEJSCE, PRZESTRZEŃ, KRAJOBRAZ EDUKACYJNE ZNAKI Teresa Sadoń-Osowiecka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
      11,34 zł
      37,80 zł
      Taniej o: 26.46 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MIEJSCE, PRZESTRZEŃ, KRAJOBRAZ EDUKACYJNE ZNAKI Teresa Sadoń-Osowiecka

      Autorzy książki to pedagodzy, dydaktycy i geografowie, zajmujący się problematyką społeczną. Interesujące, a zarazem paradoksalne w tym kontekście, jest przedstawienie miejsc znanych, oswojonych (na przykład klasy szkolnej, czy pokoju nauczycielskiego) z innej perspektywy, ukazującej ukryte znaczenia, relacje władzy czy bezsens racjonalnie - wydawałoby się - ...

      Napisz swoją opinię