WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

UCZENIE SIĘ DZIECI. MYŚLENIE I DZIAŁANIE Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka

UCZENIE SIĘ DZIECI. MYŚLENIE I DZIAŁANIE Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka - Epideixis
search

    UCZENIE SIĘ DZIECI. MYŚLENIE I DZIAŁANIE Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka

    Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka

    Epideixis

    9788389538024

    16.7 x 23.5

    288

    miękka

    Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej.

    Otaczający i przeżywany przez każdego z nas świat ponowoczesnych technologii, nowych mediów i komunikacji zdetronizował do niedawna jeszcze centralną rolę i pozycję nauczyciela w klasie szkolnej, który – czy tego chce, czy nie chce – musi sukcesywnie odchodzić od prowadzenia dzieci za rękę,

    Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej.

    Otaczający i przeżywany przez każdego z nas świat ponowoczesnych technologii, nowych mediów i komunikacji zdetronizował do niedawna jeszcze centralną rolę i pozycję nauczyciela w klasie szkolnej, który – czy tego chce, czy nie chce – musi sukcesywnie odchodzić od prowadzenia dzieci za rękę, dyrektywnego nauczania i wartościowania ich w procesie nabywania wiedzy i umiejętności.

    W tym też sensie niniejsza książka powstał w dobry momencie, bowiem autorzy poszczególnych rozdziałów mają za sobą kolejne lata doświadczeń, eksperymentów, etnopedagogicznych badań, które potwierdzają nieuniknioną rewolucję w szkolnej dydaktyce, a jeśli nawet nie jeszcze tak głęboką zmianę, to przynajmniej przygotowanie do niej młodych pokoleń.

    Całość tomu została bardzo dobrze zredagowana, bowiem tworzy dwie, spójne merytorycznie części, z których pierwsza została oddana w ręce i umysły znakomitych specjalistów – psychologów, dydaktyków, pedagogów wczesnoszkolnych, zaś druga – znakomitą prezentacją zastosowania systemu PUS w praktyce edukacyjnej.

    (…)niniejsza książka spełnia podwójny standard w polskiej edukacji i kształceniu nauczycieli, bowiem znakomicie łączy najnowszą wiedzę naukową, diagnozy i modele pedagogiczne z ich zastosowaniem w praktyce szkolnej. Oby tego typu publikacji było na naszym rynku wydawniczym jak najwięcej. Powinni z niej skorzystać studenci pedagogiki przedszkolnej i elementarnej, ale także już zakorzenieni w przedszkolach i szkołach nauczyciele w ramach procesu samokształcenia i doskonalenia zawodowego. Gorąco polecam też tę rozprawę edukatorom domowym, którzy sami kształcą lub organizują swoim dzieciom edukacje poza systemem instytucjonalnym.

    Prof. Dr hab. Bogusław Śliwerski

    Wydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego

    Swój wkład w powstanie tego opracowania mieli m. in.

    Edyta Gruszczyk - Kolczyńska, Stanisław Dylak, Jolanta I. Kruk, Danuta Borecka - Biernat.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      UCZENIE SIĘ DZIECI. MYŚLENIE I DZIAŁANIE Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka - Epideixis
      14,70 zł
      49,00 zł
      Taniej o: 34.3 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      UCZENIE SIĘ DZIECI. MYŚLENIE I DZIAŁANIE Joanna Malinowska, Teresa Neckar-Ilnicka

      Całość tomu została bardzo dobrze zredagowana, bowiem tworzy dwie, spójne merytorycznie części, z których pierwsza została oddana w ręce i umysły znakomitych specjalistów – psychologów, dydaktyków, pedagogów wczesnoszkolnych, zaś druga – znakomitą prezentacją zastosowania systemu PUS w praktyce edukacyjnej.

      Napisz swoją opinię