TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

PROGRAM KSZTAŁCENI ZINTEGROWANEGO Aleksandra Feder, Anna Nieścierowicz

PROGRAM KSZTAŁCENI ZINTEGROWANEGO Aleksandra Feder, Anna Nieścierowicz - Harmonia
search

    PROGRAM KSZTAŁCENI ZINTEGROWANEGO Aleksandra Feder, Anna Nieścierowicz

    Aleksandra Feder, Anna Nieścierowicz

    Harmonia

    9788371343247

    23.5 x 16.5

    44

    miękka

    I etap edukacyjny sześcioletniej szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.

    Program zawiera cele edukacyjne, przejrzysty układ treści nauczania i odpowiednie dla nich przewidywane osiągnięcia ucznia w układzie: minimalne, zadowalające i maksymalne.

    Ponadto w książce znajduje się opis procedur

    I etap edukacyjny sześcioletniej szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.

    Program zawiera cele edukacyjne, przejrzysty układ treści nauczania i odpowiednie dla nich przewidywane osiągnięcia ucznia w układzie: minimalne, zadowalające i maksymalne.

    Ponadto w książce znajduje się opis procedur osiągania celów i sposobów oceniania. Autorki załączyły też aneks zawierający spis najważniejszych metod pracy służących do osiągania celów oraz opisy ćwiczeń ruchowych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      PROGRAM KSZTAŁCENI ZINTEGROWANEGO Aleksandra Feder, Anna Nieścierowicz - Harmonia
      3,50 zł
      7,00 zł
      Taniej o: 3.5 zł (-50%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      PROGRAM KSZTAŁCENI ZINTEGROWANEGO Aleksandra Feder, Anna Nieścierowicz

      I etap edukacyjny sześcioletniej szkoły podstawowej specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim.

      Program zawiera cele edukacyjne, przejrzysty układ treści nauczania i odpowiednie dla nich przewidywane osiągnięcia ucznia w układzie: minimalne, zadowalające i maksymalne. [...]

      Napisz swoją opinię