WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska

ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska - Universitas
search

    ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska

    Anna Seretny, Ewa Lipińska

    Universitas

    9788324216543

    16.5 x 24

    440

    miękka

    Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w

    Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska - Universitas
      10,50 zł
      35,00 zł
      Taniej o: 24.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska

      Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej ...

      Napisz swoją opinię