TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska

ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska - Universitas
search

    ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska

    Anna Seretny, Ewa Lipińska

    Universitas

    9788324216543

    16.5 x 24

    440

    miękka

    Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w

    Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej pracy materiały, strategie i procedury przyczynić się mogą do uściślenia i rozpowszechnienia metodyki zadaniowej, a przede wszystkim do podniesienia jakości nauczania i uczenia się języków obcych.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska - Universitas
      10,50 zł
      35,00 zł
      Taniej o: 24.5 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      ABC METODYKI NAUCZANIA JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO Anna Seretny, Ewa Lipińska

      Książka Iwony Janowskiej jest próbą objęcia całokształtu zagadnień związanych z podejściem zadaniowym do uczenia się i nauczania języków obcych. Celem książki jest prezentacja podstawowych założeń programowych tego podejścia oraz interpretacja założeń teoretycznych w świetle praktyki pedagogicznej. Wypracowane i przedstawione w niniejszej ...

      Napisz swoją opinię