TORBY NA PREZENTYBez%20tytu%C5%82u_2.png 

BYĆ NAUCZYCIELEM BYĆ UCZNIEM W PERSPEKTYWIE JUTRA OD SZTUKI UCZENIA SIĘ DO UCZENIA SIĘ SZTUKI

BYĆ NAUCZYCIELEM BYĆ UCZNIEM W PERSPEKTYWIE JUTRA OD SZTUKI UCZENIA SIĘ DO UCZENIA SIĘ SZTUKI - Wydawnictwo Uniwersytetu ...
search

    BYĆ NAUCZYCIELEM BYĆ UCZNIEM W PERSPEKTYWIE JUTRA OD SZTUKI UCZENIA SIĘ DO UCZENIA SIĘ SZTUKI

    Ewa Szatan, Agnieszka Nowak-Łojewska, Alicja Komorowska-Zielony

    Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

    9788378658894

    24 x 15.5

    162

    miękka

    Publikacja jest zbiorem tekstów, których problematyka zogniskowana jest wokół zagadnień sztuki. Pojawiają się zatem sztuki wizualne i sztuka muzyczna z perspektywy zagadnień pedagogiki – sztuka uczenia się, ale także sztuka nauczania. Opisywana jest przestrzeń, w której dochodzi (lub nie) do relacji i interakcji pomiędzy nauczycielem –

    Publikacja jest zbiorem tekstów, których problematyka zogniskowana jest wokół zagadnień sztuki. Pojawiają się zatem sztuki wizualne i sztuka muzyczna z perspektywy zagadnień pedagogiki – sztuka uczenia się, ale także sztuka nauczania. Opisywana jest przestrzeń, w której dochodzi (lub nie) do relacji i interakcji pomiędzy nauczycielem – uczniem, dorosłym – dzieckiem, czyli ukazana jest sztuka bycia z jednej strony mistrzem, a z drugiej jego uczniem. Książka przywołuje także dobre praktyki pedagogiczne jako przykład sztuki dziecka i sztuki dla dziecka również w obszarze przestrzeni szkolnej i możliwości wyrażania przez nią siebie samego.

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      BYĆ NAUCZYCIELEM BYĆ UCZNIEM W PERSPEKTYWIE JUTRA OD SZTUKI UCZENIA SIĘ DO UCZENIA SIĘ SZTUKI - Wydawnictwo Uniwersytetu ...
      8,34 zł
      27,80 zł
      Taniej o: 19.46 zł (-70%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      BYĆ NAUCZYCIELEM BYĆ UCZNIEM W PERSPEKTYWIE JUTRA OD SZTUKI UCZENIA SIĘ DO UCZENIA SIĘ SZTUKI

      Publikacja jest zbiorem tekstów, których problematyka zogniskowana jest wokół zagadnień sztuki. Pojawiają się zatem sztuki wizualne i sztuka muzyczna z perspektywy zagadnień pedagogiki – sztuka uczenia się, ale także sztuka nauczania. Opisywana jest przestrzeń, w której dochodzi (lub nie) do relacji i interakcji pomiędzy ...

      Napisz swoją opinię