Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Kupując teraz ten produkt otrzymasz 1 punkt lojalnościowy. Twój koszyk wyniesie 1 punkt lojalnościowy które mogą być zamienione na jeden bon o wartości 0,20 zł.
9788362195510
miękka
15,0 x 22,5 cm
304
Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
• stworzyć cel dla marki przywództwa
• ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
• zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
• zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy
Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.
Z czego – twoim zdaniem – powinni być znani liderzy w twojej firmie?
Motto marki Wal-Marta – „codziennie niskie ceny” – jest skierowane do rodzin. Nie jest przypadkiem, że menedżerowie tej sieci znani są z nieustannego zwracania uwagi na koszty. Firma Apple to innowacyjność i eleganckie wzornictwo, a jej liderzy charakteryzują się kreatywnym myśleniem i dostarczaniem najbardziej zaawansowanych produktów i usług.
Czy twoi liderzy efektywnie przyczyniają się do spełniania obietnic danych przez firmę klientom i inwestorom? Jeżeli tak, to twoja firma ma markę przywództwa, która wyróżnia ją w oczach klientów i inwestorów.
Przedstawiona w tej książce koncepcja marki przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi zapewniać otrzymywanie odpowiednich rezultatów w długiej perspektywie czasowej, by oczekiwania klientów i inwestorów były zaspokojone.
W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej marki nad marką korporacyjną. Za pomocą wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną markę, będzie miała wyższą wartość rynkową niż firmy konkurencyjne. Innymi słowy, marka przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć.
Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania marki przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak:
• stworzyć cel dla marki przywództwa
• ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką
• zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa
• zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy
Każdy rozdział zawiera praktyczne narzędzia oraz metody oceny, by pomóc monitorować postępy w budowaniu marki przywództwa członkom zarządów, menedżerom wysokiego szczebla, profesjonalistom HR i innym osobom zaangażowanym w jej kreowanie.
Z czego – twoim zdaniem – powinni być znani liderzy w twojej firmie?
17,98 zł
20,65 zł
17,15 zł
15,72 zł
27,65 zł
8,97 zł
11,79 zł
20,97 zł
11,97 zł
24,47 zł
17,15 zł
14,97 zł
7,47 zł
17,47 zł
13,97 zł
7,47 zł
20,70 zł
10,47 zł
29,97 zł
25,47 zł
13,47 zł
19,22 zł
17,47 zł
11,97 zł
44,70 zł
13,97 zł
10,47 zł
13,97 zł
13,47 zł
13,97 zł
Oferujemy produkty przecenione, które są tzw. zwrotami konsumenckimi, produktami z wystaw sklepowych czy też zwrotami z marketów... więcej
Przy zakupach za minimum 200 zł
Zadzwoń: 508 768 309 (godz. 8-16 pt-pn)
lub napisz sprzedaz@skladnicaksiegarska.pl
Jeśli produkt nie spełnia twoich oczekiwań, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
Płatność za zamówienie możesz zrealizować nawet za 30 dni. skladknicaksiegarska.pl oferuje produkty przecenione nowe i outletowe. |