WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

SŁOWNICTWO W DYDAKTYCE JĘZYKA. ŚWIAT SŁÓW NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO

SŁOWNICTWO W DYDAKTYCE JĘZYKA. ŚWIAT SŁÓW NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO - Księgarnia Akademicka
search

    SŁOWNICTWO W DYDAKTYCE JĘZYKA. ŚWIAT SŁÓW NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO

    Anna Seretny

    Księgarnia Akademicka

    9788376385549

    17 x 24

    378

    miękka

    Proces kształcenia językowego to podróż w krainę słów. Nie można wyruszać w nią bez mapy i kompasu. By świadomie wspomagać wysiłki uczących się i kierunkować ich działania, trzeba wiedzieć, jak opanowują słowa, dlaczego je zapominają, jak przechowują je w pamięci. Im większa będzie więc wiedza nauczyciela na temat procesu

    Proces kształcenia językowego to podróż w krainę słów. Nie można wyruszać w nią bez mapy i kompasu. By świadomie wspomagać wysiłki uczących się i kierunkować ich działania, trzeba wiedzieć, jak opanowują słowa, dlaczego je zapominają, jak przechowują je w pamięci. Im większa będzie więc wiedza nauczyciela na temat procesu opanowywania leksyki, tym efektywniej będzie mógł wspomagać uczących się w pokonywaniu trudności pojawiających się w trakcie nauki, dobierając odpowiednie metody, materiały i techniki pracy, tworząc odpowiednią atmosferę czy właściwie rozkładając akcenty w czasie zajęć.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      SŁOWNICTWO W DYDAKTYCE JĘZYKA. ŚWIAT SŁÓW NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO - Księgarnia Akademicka
      22,50 zł
      30,00 zł
      Taniej o: 7.5 zł (-25%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SŁOWNICTWO W DYDAKTYCE JĘZYKA. ŚWIAT SŁÓW NA PRZYKŁADZIE JĘZYKA POLSKIEGO JAKO OBCEGO

      Proces kształcenia językowego to podróż w krainę słów. Nie można wyruszać w nią bez mapy i kompasu. By świadomie wspomagać wysiłki uczących się i kierunkować ich działania, trzeba wiedzieć, jak opanowują słowa, dlaczego je zapominają, jak przechowują je w pamięci. Im większa będzie więc wiedza nauczyciela na temat procesu opanowywania leksyki, tym ...

      Napisz swoją opinię