Opinie o Nas

      VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW Thearon Willis, Bryan Newsome

      Helion

      9788324603664

      16,5 x 24,5 cm

      862

      twarda

      29,70 zł
      99,00 zł
      -70%
      Wysyłamy w 24 godzin
      Ostatnie sztuki w magazynie
      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
      Ilość :

      Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu

      • Poznaj podstawy języka Visual Basic
      • Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych
      • Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW

      Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków prog...

      redeem
      Kupując ten produkt możesz zebrać 2 punktów lojalnościowych . Twój koszyk będzie zawierał 2 punktów Punkty możesz wymienić na kod rabatowy 0,40 zł .


      Ocena(0)
      • Polityka bezpieczeństwa
      • Dostawa
      • Zasady zwrotu
      Rozpocznij przygodę z programowaniem w Visual Basicu
      • Poznaj podstawy języka Visual Basic
      • Napisz aplikacje dla systemu Windows i urządzeń przenośnych
      • Stwórz usługi sieciowe i aplikacje WWW

      Visual Basic jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, stosunkowo łatwym do opanowania i bardzo uniwersalnym. Za jego pomocą można tworzyć aplikacje dla systemu Windows, aplikacje sieciowe i programy dla urządzeń mobilnych. Integracja Visual Basica z oferowanymi przez platformę .NET klasami bazowymi otworzyła przed programistami nowe możliwości. Obecnie jest to w pełni obiektowy język programowania umożliwiający wykorzystanie ogromnego potencjału tkwiącego w nowoczesnych platformach programistycznych.

      Dzięki książce "Visual Basic 2005. Od podstaw" poznasz wszystkie zagadnienia niezbędne do tworzenia własnych aplikacji w tym języku. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, jakie są główne elementy języka Visual Basic i jak stosować je w praktyce. Nauczysz się tworzyć okna dialogowe, menu i formularze, łączyć aplikacje z bazami danych, budować aplikacje WWW i usługi sieciowe. Poznasz wszystkie zastosowania Visual Basica.

      • Instalacja Visual Basica 2005
      • Podstawowe elementy i struktury języka
      • Tworzenie okien dialogowych i formularzy
      • Wyszukiwanie i usuwanie błędów
      • Zasady programowania obiektowego
      • Tworzenie własnych kontrolek
      • Dostęp do baz danych za pomocą ADO.NET
      • Aplikacje WWW
      • Korzystanie z plików XML
      Zostań profesjonalnym programistą Visual Basic.

      O autorach (17)
      Wprowadzenie (19)

      • Dla kogo przeznaczona jest ta książka? (19)
      • Jaki materiał obejmuje ta książka? (20)
      • Co jest potrzebne do pisania programów w języku Visual Basic 2005? (21)
      • Stosowane konwencje (21)
      • Pomoc techniczna (22)
        • Gdzie można znaleźć kod przykładów? (22)

      Rozdział 1. Wprowadzenie do języka Visual Basic 2005 (23)

      • Programowanie dla systemu Windows i dla systemu DOS (24)
      • Instalacja Visual Basic 2005 (26)
      • Środowisko programistyczne Visual Basic 2005 (29)
        • Ustawianie profilu (30)
        • Menu (30)
        • Paski narzędzi (32)
      • Tworzenie prostej aplikacji (33)
        • Okna środowiska Visual Studio 2005 (34)
        • Okno narzędzi (37)
        • Zmodyfikowana notacja węgierska (40)
        • Edytor kodu (41)
      • Używanie systemu pomocy (45)
      • Podsumowanie (46)
      • Ćwiczenie (47)
        • Ćwiczenie 1. (47)

      Rozdział 2. Platforma .NET (49)

      • Microsoft i Windows (49)
        • MSN 1.0 (50)
        • Wizja .NET (51)
        • Czy nie przypomina to Javy? (52)
        • Co dalej? (53)
      • Pisanie oprogramowania dla systemu Windows (53)
        • Klasy platformy .NET (55)
        • Wykonywanie kodu (56)
      • Wspólne środowisko uruchomieniowe (57)
        • Ładowanie i wykonywanie kodu (58)
        • Izolacja aplikacji (58)
        • Bezpieczeństwo (59)
        • Współdziałanie (59)
        • Obsługa wyjątków (60)
      • Wspólny system typów i specyfikacja wspólnego języka (60)
      • Podsumowanie (61)

      Rozdział 3. Pisanie programów (63)

      • Informacje i dane (63)
        • Algorytmy (64)
        • Czym jest język programowania? (65)
      • Zmienne (66)
        • Używanie zmiennych (66)
      • Komentarze i odstępy (69)
        • Komentarze (69)
        • Odstępy (71)
      • Typy danych (71)
        • Używanie liczb (71)
        • Używanie ciągów znaków (79)
        • Używanie dat (88)
        • Zmienne logiczne (94)
      • Przechowywanie zmiennych (95)
        • System dwójkowy (95)
        • Bity i bajty (96)
        • Reprezentowanie wartości (96)
        • Przekształcanie wartości (98)
      • Metody (100)
        • Dlaczego warto używać metod? (100)
        • Tworzenie metod (105)
        • Nazwy metod (107)
        • Zasięg (108)
      • Podsumowanie (110)
      • Ćwiczenia (111)
        • Ćwiczenie 1. (111)
        • Ćwiczenie 2. (111)

      Rozdział 4. Sterowanie przebiegiem programu (113)

      • Podejmowanie decyzji (113)
      • Instrukcja If (114)
        • Instrukcja Else (116)
        • Obsługa wielu alternatyw za pomocą instrukcji ElseIf (117)
        • Zagnieżdżone instrukcje If (118)
        • Jednowierszowe instrukcje If (118)
        • Operatory porównania (118)
        • Porównywanie ciągów znaków (128)
      • Wyrażenie Select Case (129)
        • Używanie wyrażenia Select Case (130)
        • Używanie wyrażenia Select Case bez uwzględniania wielkości liter (133)
        • Warunki z wieloma wartościami (136)
        • Wyrażenie Case Else (137)
        • Używanie różnych typów danych w wyrażeniach Select Case (138)
      • Pętle (138)
        • Pętle For ... Next (138)
        • Pętla For Each ... Next (143)
        • Pętle Do ... Loop (144)
        • Pętle zagnieżdżone (149)
        • Wczesne wychodzenie z pętli (150)
        • Pętle nieskończone (153)
      • Podsumowanie (154)
      • Ćwiczenia (154)
        • Ćwiczenie 1. (154)
        • Ćwiczenie 2. (155)

      Rozdział 5. Struktury danych (157)

      • Wprowadzenie do korzystania z tablic (157)
        • Definiowanie i używanie tablic (158)
        • Używanie pętli For Each ... Next (160)
        • Przekazywanie tablic jako parametrów (162)
        • Sortowanie tablic (164)
        • Przechodzenie w odwrotnym kierunku (165)
        • Inicjowanie tablicy (167)
      • Wyliczenia (168)
        • Używanie wyliczeń (168)
        • Określanie stanu (172)
        • Ustawianie niepoprawnych wartości (174)
      • Stałe (174)
        • Używanie stałych (175)
        • Stałe różnych typów (177)
      • Struktury (177)
        • Tworzenie struktur (177)
        • Dodawanie właściwości do struktur (180)
      • Tablice ArrayList (181)
        • Używanie klasy ArrayList (181)
        • Usuwanie elementów z listy ArrayList (185)
        • Wyświetlanie elementów tablic ArrayList (188)
      • Używanie kolekcji (188)
        • Tworzenie kolekcji CustomerCollection (190)
        • Dodawanie właściwości Item (191)
      • Wyszukiwanie elementów za pomocą kolekcji Hashtable (193)
        • Używanie kolekcji Hashtable (193)
        • Usuwanie elementów - metody Remove, RemoveAt i Clear (196)
        • Wrażliwość na wielkość znaków (199)
      • Zaawansowane techniki manipulacji tablicami (200)
        • Tablice dynamiczne (200)
        • Słowo kluczowe Preserve (202)
      • Podsumowanie (203)
      • Ćwiczenia (204)
        • Ćwiczenie 1. (204)
        • Ćwiczenie 2. (204)

      Rozdział 6. Tworzenie aplikacji dla systemu Windows (205)

      • Reagowanie na zdarzenia (206)
        • Ustawianie zdarzeń przycisku (206)
      • Tworzenie prostych aplikacji (210)
        • Tworzenie formularza (210)
        • Zliczanie liter (212)
        • Zliczanie słów (214)
        • Kod przycisku Pokaż wynik (217)
      • Bardziej złożone aplikacje (218)
        • Aplikacja do edycji tekstu (218)
        • Tworzenie paska narzędzi (219)
        • Tworzenie paska stanu (222)
        • Tworzenie pola edycji (224)
        • Usuwanie zawartości pola edycji (224)
        • Obsługa działania przycisków paska narzędzi (226)
        • Aktywne kontrolki (230)
      • Używanie wielu formularzy (231)
        • Okno z informacjami o programie (232)
      • Podsumowanie (235)
      • Ćwiczenia (236)
        • Ćwiczenie 1. (236)
        • Ćwiczenie 2. (236)

      Rozdział 7. Okna dialogowe (237)

      • Okno komunikatu (237)
        • Ikony okna komunikatu (238)
        • Przyciski okna komunikatu (238)
        • Ustawianie przycisku domyślnego (239)
        • Inne opcje (240)
        • Składnia metody Show (240)
        • Przykładowe okna komunikatu (242)
      • Kontrolki do obsługi plików (245)
        • Kontrolka OpenFileDialog (246)
        • Właściwości kontrolki OpenFileDialog (247)
        • Metody kontrolki OpenFileDialog (248)
        • Używanie kontrolki OpenFileDialog (248)
      • Kontrolka SaveFileDialog (252)
        • Właściwości kontrolki SaveFileDialog (253)
        • Metody kontrolki SaveFileDialog (254)
        • Używanie kontrolki SaveFileDialog (254)
      • Kontrolka FontDialog (258)
        • Właściwości kontrolki FontDialog (258)
        • Metody kontrolki FontDialog (258)
        • Używanie kontrolki FontDialog (259)
      • Kontrolka ColorDialog (261)
        • Właściwości kontrolki ColorDialog (262)
        • Używanie kontrolki ColorDialog (263)
      • Kontrolka PrintDialog (265)
        • Właściwości kontrolki PrintDialog (265)
        • Używanie kontrolki PrintDialog (266)
        • Klasa PrintDocument (266)
        • Drukowanie dokumentu (266)
      • Kontrolka FolderBrowserDialog (273)
        • Właściwości kontrolki FolderBrowserDialog (273)
        • Używanie kontrolki FolderBrowserDialog (274)
      • Podsumowanie (277)
      • Ćwiczenia (278)
        • Ćwiczenie 1. (278)
        • Ćwiczenie 2. (278)

      Rozdział 8. Tworzenie menu (279)

      • Właściwości menu (279)
        • Rysunki (280)
        • Klawisze dostępu (280)
        • Klawisze skrótu (280)
        • Znacznik wyboru (280)
        • Okno właściwości (280)
      • Tworzenie menu (282)
        • Projektowanie menu (282)
        • Dodawanie pasków narzędzi i kontrolek (285)
        • Kod obsługujący menu (286)
        • Dodawanie kodu obsługującego menu Widok oraz paski narzędzi (292)
        • Testowanie kodu (293)
      • Menu kontekstowe (295)
        • Tworzenie menu kontekstowego (296)
        • Włączanie i wyłączanie opcji menu oraz przycisków paska narzędzi (299)
      • Podsumowanie (303)
      • Ćwiczenie (304)
        • Ćwiczenie 1. (304)

      Rozdział 9. Debugowanie i obsługa błędów (305)

      • Główne rodzaje błędów (306)
        • Błędy składni (306)
        • Błędy wykonania (309)
        • Błędy logiczne (309)
      • Debugowanie (311)
        • Tworzenie przykładowego programu (311)
        • Ustawianie punktów przerwania (327)
        • Debugowanie za pomocą okna Watch (334)
        • Używanie okna Locals (337)
      • Obsługa błędów (338)
        • Używanie ustrukturalizowanej obsługi błędów (340)
      • Podsumowanie (341)
      • Ćwiczenia (342)
        • Ćwiczenie 1. (342)
        • Ćwiczenie 2. (342)

      Rozdział 10. Tworzenie obiektów (343)

      • Wprowadzenie do podejścia obiektowego (343)
        • Hermetyzacja (345)
        • Metody i właściwości (345)
        • Zdarzenia (346)
        • Widoczność (346)
        • Czym jest klasa? (347)
      • Tworzenie klas (348)
      • Powtórne wykorzystanie kodu (349)
      • Projektowanie klasy (350)
        • Stan (351)
        • Działanie (351)
        • Zapisywanie stanu (352)
        • Prawdziwe właściwości (355)
        • Właściwości do odczytu i zapisu (358)
        • Metoda IsMoving (361)
      • Konstruktory (363)
        • Tworzenie konstruktora (363)
      • Dziedziczenie (365)
        • Dodawanie nowych metod i właściwości (367)
        • Dodawanie metody GetPowerToWeightRatio (369)
        • Zmiana ustawień domyślnych (370)
        • Polimorfizm - trudne słowo, łatwe pojęcie (373)
        • Przesłanianie innych metod (374)
        • Dziedziczenie po klasie Object (376)
      • Obiekty i struktury (376)
      • Klasy platformy .NET (377)
        • Przestrzenie nazw (377)
        • Instrukcja Imports (379)
        • Tworzenie własnych przestrzeni nazw (380)
        • Dziedziczenie na platformie .NET (382)
      • Podsumowanie (383)
      • Ćwiczenia (383)
        • Ćwiczenie 1. (383)
        • Ćwiczenie 2. (383)

      Rozdział 11. Zaawansowane techniki programowania obiektowego (385)

      • Tworzenie przeglądarki ulubionych stron internetowych (385)
        • Skróty internetowe i adresy ulubionych stron (386)
        • Używanie klas (388)
        • Przeglądanie skrótów do ulubionych stron (394)
        • Otwieranie stron (401)
      • Alternatywna przeglądarka ulubionych (403)
        • Dostęp do ulubionych stron za pomocą zasobnika (404)
        • Wyświetlanie listy ulubionych stron (407)
      • Używanie współdzielonych właściwości i metod (410)
        • Używanie procedur współdzielonych (411)
        • Używanie metod współdzielonych (415)
      • Programowanie obiektowe i zarządzanie pamięcią (417)
        • Przywracanie pamięci (418)
        • Zwalnianie zasobów (419)
        • Defragmentacja i kompaktowanie (420)
      • Podsumowanie (420)
      • Ćwiczenie (422)
        • Ćwiczenie 1. (422)

      Rozdział 12. Tworzenie bibliotek klas (423)

      • Biblioteki klas (424)
        • Tworzenie biblioteki klas (424)
        • Tworzenie biblioteki klas dla projektu Favorites Viewer (426)
        • Aplikacje wielowarstwowe (429)
      • Używanie silnych nazw (430)
        • Podpisywanie podzespołów (431)
        • Wersje podzespołu (433)
      • Rejestrowanie podzespołów (434)
        • Narzędzie Gacutil (434)
        • Dlaczego utworzonego podzespołu nie widać w oknie dialogowym References? (435)
      • Projektowanie bibliotek klas (435)
      • Używanie gotowych bibliotek klas (438)
        • Używanie pliku InternetFavorites.dll (438)
      • Podglądanie klas za pomocą przeglądarki obiektów (439)
      • Podsumowanie (440)
      • Ćwiczenie (440)
        • Ćwiczenie 1. (440)

      Rozdział 13. Tworzenie własnych kontrolek (441)

      • Kontrolki formularzy Windows (442)
        • Tworzenie i testowanie kontrolek użytkownika (442)
      • Udostępnianie właściwości kontrolek użytkownika (446)
        • Dodawanie właściwości (446)
        • Udostępnianie metod kontrolki użytkownika (448)
        • Udostępnianie zdarzeń kontrolki użytkownika (449)
      • Etap projektowania a czas wykonywania programu (453)
      • Tworzenie biblioteki formularzy (456)
        • Tworzenie biblioteki z formularzem logowania (456)
        • Testowanie biblioteki FormsLibrary (463)
        • Podłączanie zdarzeń (465)
      • Podsumowanie (468)
      • Ćwiczenie (469)
        • Ćwiczenie 1. (469)

      Rozdział 14. Programowanie grafiki (471)

      • Tworzenie prostego programu Paint (471)
        • Tworzenie projektu z kontrolkami użytkownika (472)
        • Jak działają programy graficzne? (472)
        • Klasa GraphicsItem (474)
        • Ekran i współrzędne klienckie (477)
        • Oczekiwanie na działanie myszy i rysowanie obiektów GraphicsCircle (477)
        • Wywoływanie metody Invalidate (483)
        • Optymalizacja rysowania (484)
        • Wybór kolorów (485)
        • Reagowanie na kliknięcia (491)
      • Obsługa dwóch kolorów (494)
        • Informowanie o wybranych przyciskach (496)
        • Używanie złożonych kolorów (502)
        • Używanie różnych narzędzi (506)
        • Implementacja rysowania pustych kół (506)
      • Rysunki (511)
        • Wyświetlanie rysunków (512)
        • Skalowanie rysunków (513)
        • Zachowywanie proporcji (516)
      • Inne metody klasy Graphics (518)
      • Podsumowanie (519)

      Rozdział 15. Dostęp do baz danych (521)

      • Czym są bazy danych? (522)
        • Obiekty bazodanowe Microsoft Access (522)
        • Tabele (522)
        • Kwerendy (522)
      • Instrukcja SELECT języka SQL (523)
      • Kwerendy w bazie danych Access (525)
        • Tworzenie kwerendy (525)
      • Komponenty dostępu do danych (529)
        • DataSet (529)
        • DataGridView (530)
        • BindingSource (530)
        • BindingNavigator (530)
        • TableAdapter (531)
      • Wiązanie danych (531)
      • Podsumowanie (538)
      • Ćwiczenia (538)
        • Ćwiczenie 1. (538)
        • Ćwiczenie 2. (538)

      Rozdział 16. Programowanie baz danych przy użyciu SQL Server i ADO.NET (539)

      • ADO.NET (540)
        • Przestrzenie nazw ADO.NET (540)
        • Klasa SqlConnection (541)
        • Klasa SqlCommand (543)
        • Klasa SqlDataAdapter (546)
        • Klasa DataSet (550)
        • Klasa DataView (551)
      • Klasy ADO.NET w praktyce (554)
        • Przykład zastosowania obiektu DataSet (554)
      • Wiązanie danych (563)
        • Obiekty BindingContext i CurrencyManager (563)
        • Wiązanie kontrolek (564)
      • Podsumowanie (594)
      • Ćwiczenia (595)
        • Ćwiczenie 1. (595)
        • Ćwiczenie 2. (595)

      Rozdział 17. Formularze WWW (597)

      • Architektura typu uproszczony klient (598)
      • Formularze WWW a formularze Windows (599)
        • Zalety formularzy Windows (599)
        • Zalety formularzy WWW (600)
      • Aplikacje sieciowe - podstawowe elementy (601)
        • Serwery WWW (601)
        • Przeglądarki (601)
        • Hipertekstowy język znaczników (601)
        • Języki VBScript i JavaScript (602)
        • Kaskadowe arkusze stylów (CSS) (602)
      • Technologia Active Server Pages (602)
        • Zalety (603)
        • Specjalne pliki witryn internetowych (603)
        • Tworzenie aplikacji (604)
        • Kontrolki - okno narzędzi (604)
      • Tworzenie aplikacji sieciowych (605)
        • Tworzenie formularzy WWW oraz przetwarzanie po stronie klienta i po stronie serwera (605)
        • Przekazywanie danych i sprawdzanie ich poprawności (610)
        • Projektowanie wyglądu i stylu witryny (615)
        • Używanie kontrolki GridView do tworzenia formularzy WWW sterowanych danymi (625)
        • Określanie lokalizacji witryn internetowych przy użyciu środowiska Visual Studio 2005 (631)
      • Podsumowanie (632)
      • Ćwiczenie (634)
        • Ćwiczenie 1. (634)

      Rozdział 18. Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (635)

      • Uwierzytelnianie na witrynach internetowych (635)
        • Uwierzytelnianie systemu Windows (636)
        • Uwierzytelnianie przy użyciu formularzy (636)
        • Narzędzie do zarządzania witryną internetową (WAT) (636)
        • Kontrolki służące do logowania (645)
      • Podsumowanie (658)
      • Ćwiczenia (658)
        • Ćwiczenie 1. (658)
        • Ćwiczenie 2. (659)

      Rozdział 19. Visual Basic 2005 i XML (661)

      • Wprowadzenie do XML (661)
        • Jak wygląda język XML? (663)
        • XML dla początkujących (665)
      • Książka adresowa (665)
        • Tworzenie projektu (665)
        • Klasa SerializableData (666)
        • Wczytywanie plików XML (672)
        • Modyfikowanie danych (675)
        • Wysyłanie poczty elektronicznej (676)
        • Tworzenie listy adresów (677)
        • Pomijanie wybranych składowych (682)
        • Wczytywanie danych adresowych (684)
        • Dodawanie nowych wpisów (685)
        • Poruszanie się po danych (687)
        • Usuwanie adresów (688)
      • Integracja z książką adresową (691)
        • Zasady integracji (691)
        • Wczytywanie książki adresowej w innej aplikacji (693)
      • Podsumowanie (698)
      • Ćwiczenia (698)
        • Ćwiczenie 1. (698)
        • Ćwiczenie 2. (699)

      Rozdział 20. Usługi WWW i technologia Remoting (701)

      • Czym są usługi WWW? (701)
        • Jak działają usługi WWW? (702)
        • SOAP (703)
      • Tworzenie usług WWW (704)
        • Przykładowa usługa WWW (705)
        • Dodawanie nowych metod (708)
      • Serwer rysunków (710)
        • Tworzenie projektu (710)
        • Zwracanie tablic (712)
        • Zwracanie złożonych informacji (716)
      • Klient usługi PictureService (720)
        • Język WSDL (721)
        • Tworzenie aplikacji klienckiej (721)
        • Dodawanie referencji sieciowych (722)
        • Wyświetlanie listy katalogów (724)
        • Wyświetlanie listy plików i wybór rysunków (727)
      • Technologia Remoting (731)
      • Podsumowanie (738)
      • Ćwiczenia (739)
        • Ćwiczenie 1. (739)
        • Ćwiczenie 2. (739)

      Rozdział 21. Wdrażanie aplikacji (741)

      • Czym jest wdrażanie? (742)
        • Wdrażanie typu ClickOnce (742)
        • Wdrażanie typu XCOPY (747)
      • Tworzenie aplikacji instalacyjnych przy użyciu Visual Studio 2005 (748)
        • Tworzenie programu instalacyjnego (748)
      • Edytor interfejsu użytkownika (752)
      • Wdrażanie innych rozwiązań (755)
        • Podzespoły prywatne (755)
        • Podzespoły współdzielone (756)
        • Wdrażanie aplikacji dla komputerów stacjonarnych (757)
        • Wdrażanie aplikacji sieciowych (757)
        • Wdrażanie usług WWW (757)
        • Przydatne narzędzia (757)
      • Podsumowanie (758)
      • Ćwiczenia (759)
        • Ćwiczenie 1. (759)
        • Ćwiczenie 2. (759)

      Rozdział 22. Tworzenie aplikacji dla urządzeń przenośnych (761)

      • Środowisko (761)
        • Wspólne środowisko uruchomieniowe (762)
        • Program ActiveSync (762)
        • Wspólne typy platformy .NET Compact (763)
        • Klasy platformy Compact (764)
      • Tworzenie gry dla systemu Pocket PC (766)
      • Podsumowanie (778)
      • Ćwiczenie (779)
        • Ćwiczenie 1. (779)

      Dodatek A Co dalej? (781)

      • Zasoby internetowe (782)
        • P2P.Wrox.com (782)
        • Zasoby Microsoftu (782)
        • Inne zasoby (783)
      • Zasoby dostępne bez połączenia (książki) (784)
        • Professional VB .NET, 2nd Edition (784)
        • ASP.NET 2.0 Beta Preview (784)

      Dodatek B Schemat MSF (787)

      • Cykl tworzenia oprogramowania (788)
      • Schemat MSF (788)
        • Tworzenie wizji (789)
        • Etap planowania (790)
        • Etap pisania kodu (791)
        • Etap testowania (791)
        • Etap wdrażania (792)
      • Zarządzanie kosztami i korzyściami (792)
      • Określanie kryteriów sukcesu projektu przy użyciu schematu MSF (794)
      • Podsumowanie (794)

      Dodatek C Wprowadzenie do zabezpieczeń (795)

      • Zabezpieczenia oparte na uprawnieniach kodu (CAS) (796)
        • Uprawnienia (797)
        • Zasady zabezpieczeń (798)
        • Dowód (798)
      • Warstwa SSL (798)
      • Szukanie informacji (799)
      • Podsumowanie (800)

      Dodatek D Rozwiązania (801)
      Skorowidz (827)

      Producent
      Helion
      EAN
      9788324603664
      Autor
      Format/Rozmiar
      16,5 x 24,5 cm
      Ilość stron
      862
      Oprawa
      twarda

      Brak recenzji użytkowników.

      Napisz recenzję
      VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW Thearon Willis, Bryan Newsome

      Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

      20 innych produktów w tej samej kategorii:

      VISUAL BASIC 2005 OD PODSTAW Thearon Willis, Bryan Newsome

      29,70 zł
      99,00 zł
      -70%
      Wysyłamy w 24 godzin

      Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

      Akceptuj Więcej informacji Odrzuć