WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+
WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+
Kto pierwszy znajdzie skarb?
Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy
Kto pierwszy znajdzie skarb?
Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!
Na czym to polega?
Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.
Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.
Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.
Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.
Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.
W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.
Dlaczego pokochasz tę grę?
- To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
- Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
- Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.
Zawartość:
- 5 zasłonek
- 5 pionków
- 4 żetony kolejności
- 4 arkusze na notatki
- 4 mapy piratów
- plansza wyspy
- 4 karty postaci
- 2 małe linijki
- linijka
- duży szablon poszukiwania
- mały szablon poszukiwania
- 5 mazaków
- duży kompas
- mały kompas
- 11 wskazówek obszarowych
- 8 wskazówek kompasu
- dwustronna plansza kalendarza
- 11 wskazówek czarnej plamy
- 7 wskazówek początkowych
- 8 żetonów informacji
- 6 żetonów skrzyni
- żeton skarbu
- skrzynia
- dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
- cyrkiel
- instrukcja
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
Polecane z tej kategorii
ANTY-MONOPOLY. ZARZĄDZANIE...
TreflDostępna ilość: dużo
STAR WARS UCIECZKA Z GWIAZDY ŚMIERCI GRA...
HasbroDostępna ilość: dużo
ESCAPE ROOM WESOŁE MIASTECZKO GRA...
TreflDostępna ilość: 15 szt.
MONOPOLY BRIDGERTONOWIE GRA PLANSZOWA 17+
HasbroDostępna ilość: 15 szt.
MONOPOLY STANDARD CLASSIC GRA PLANSZOWA 8+
HasbroDostępna ilość: 13 szt.
TAJEMNICZE MORDERSTWO ESCAPE ROOM GRA...
TreflDostępna ilość: 11 szt.
Wybrane bestsellery
WONDERLAND GRA PLANSZOWA 9+
Zielona SowaDostępna ilość: 4 szt.
WODNY SZLAK RODZINNA GRA PLANSZOWA 8+
FoxGamesDostępna ilość: 7 szt.
WIKINGOWIE NA POKŁAD GRA PLANSZOWA 8+
FoxGamesPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WARCABY KLASYCZNE GRY PLANSZOWE 6+
AmbassadorPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WARCABY HARRY POTTER GRA PLANSZOWA 6+
GoliathPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
VABANG! KOBIETY VS MĘŻCZYŹNI GRA PLANSZOWA...
TreflPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
STAR WARS UCIECZKA Z GWIAZDY ŚMIERCI GRA...
HasbroDostępna ilość: dużo
MONOPOLY BRIDGERTONOWIE GRA PLANSZOWA 17+
HasbroDostępna ilość: 15 szt.
HARRY POTTER DELUXE GRA TOWARZYSKA TRIVIAL...
HasbroDostępna ilość: 6 szt.
MILIONERZY EDYCJA GOLD GRA PLANSZOWA 12+
Tm ToysDostępna ilość: 6 szt.
NA JAGODY! MOJA PIERWSZA GRA PLANSZOWA...
TreflPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
MONOPOLY STANDARD CLASSIC GRA PLANSZOWA 8+
HasbroDostępna ilość: 13 szt.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.