WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+

DOSTAWA ZA 0 zł!
WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+ - Matagot
search
  • WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+ - Matagot
  • WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+ - Matagot

    WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+

    DOSTAWA ZA 0 zł!

    Matagot

    5902650613287

    10+

    2-5

    45

    pudełko

    Kto pierwszy znajdzie skarb?

    Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy

    Kto pierwszy znajdzie skarb?

    Wyspa skarbów to gra, podczas której bierzecie udział w ekscytującym poszukiwaniu ukrytego skarbu. Jeden z graczy wciela się w kapitana Długiego Johna Silvera. Tylko on wie, gdzie został ukryty skarb. Na jego nieszczęście, załoga postanowiła go uwięzić i przywłaszczyć sobie majątek! Aby tego dokonać, zdradzieccy piraci, czyli pozostali gracze, przesłuchują Długiego Johna i przekopują wyspę. Ten musi ich zwodzić i w odpowiednim momencie zbiec z więzienia, by zabezpieczyć swój skarb, zanim położy na nim łapy zbuntowana załoga!

    Na czym to polega?

    Na samym początku należy wybrać gracza, który wcieli się w Długiego Johna Silvera. Jego cel będzie taki sam jak pozostałych graczy-piratów (zdobycie skarbu), jednak sposobem gry będzie różnił się od reszty. Podczas gdy piraci będą eksplorowali mapę, on sam będzie musiał udzielać im wskazówek – oczywiście w taki sposób, aby nie poszło im zbyt łatwo.

    Rozgrywka jest podzielona na serię tur i kończy się, gdy któryś z graczy (John lub jeden z piratów) znajdzie skarb.

    Kolejne tury wyznaczane są przez kalendarz – to on wskazuje, który z piratów będzie wykonywał swoją turę (jeden konkretnego dnia). Kalendarz zawiera również losowy układ wydarzeń wpływających na rozgrywkę i określających typy wskazówek udzielanych przez Johna Silvera.

    Udzielając wskazówek John Silver może zarówno mówić prawdę, jak i blefować (o ile uzyskał już prawo do blefu). Udzielając wskazówki, oznacza ją odpowiednim żetonem; żeton prawdy oznacza, że wskazówka jest prawdziwa, natomiast żeton blefu… Cóż, po jego użyciu nigdy nic nie wiadomo. Typy wskazówek udzielanych przez Johna są różne i odnoszą się do tego, czy na danym obszarze mapy znajdziemy skarb, czy też nie.

    Piraci w ramach swoich akcji mogą przemieszczać się po planszy oraz przeszukiwać jej obszary. W przypadku przeszukiwania John Silver nie może skłamać – jeśli na obszarze zaznaczonym przez pirata jest skarb, wygrywa on grę.

    W momencie, w którym John Silver ucieknie z więzienia (w kalendarzu pojawi się odpowiednie wydarzenie), zmienia się tryb gry. Nie pojawiają się już nowe wskazówki, a sam John może rozgrywać akcje związane z poruszaniem się. Jeśli jego pionek stanie w miejscu skarbu zanim dotrą tam piraci – wygrywa.

     

    Dlaczego pokochasz tę grę?

    • To wyjątkowe połączenie gry przygodowej z elementami blefu. Każdy z graczy, niezależnie od otrzymanej roli, będzie musiał działać w taki sposób, by nie zdradzić pozostałym zbyt wiele ze swoich planów.
    • Dzięki dwóm rodzajom dostępnych ról gracze mogą sprawdzić się w różnych sytuacjach i sposobach prowadzenia gry. John Silver pozornie ma mniejszą kontrolę nad sytuacją, musi więc sprytnie wykorzystywać swoje możliwości. Z kolei piraci, dzięki unikalnym zdolnościom, analizie sytuacji i podejmowanym na bieżąco decyzjom, czynią każdą rozgrywkę wyjątkową.
    • Choć w grze nie ma minutnika odliczającego czas, wszyscy dobrze wiedzą, że jego upływ działa na ich niekorzyść. Analizując dane musimy być szybsi od pozostałych uczestników, a gdy do gry wkracza sam John Silver, tempo staje się jeszcze bardziej odczuwalne.

     

    Zawartość:

    • 5 zasłonek
    • 5 pionków
    • 4 żetony kolejności
    • 4 arkusze na notatki
    • 4 mapy piratów
    • plansza wyspy
    • 4 karty postaci
    • 2 małe linijki
    • linijka
    • duży szablon poszukiwania
    • mały szablon poszukiwania
    • 5 mazaków
    • duży kompas
    • mały kompas
    • 11 wskazówek obszarowych
    • 8 wskazówek kompasu
    • dwustronna plansza kalendarza
    • 11 wskazówek czarnej plamy
    • 7 wskazówek początkowych
    • 8 żetonów informacji
    • 6 żetonów skrzyni
    • żeton skarbu
    • skrzynia
    • dwustronna mapa Długiego Johna Silvera
    • cyrkiel
    • instrukcja

    czytaj więcej
    Produkt może mieć uszkodzone opakowanie, metkę cenową lub naruszoną plombę fabryczną opakowania.
    Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
    Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
      WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+ - Matagot
      239,20 zł
      299,00 zł
      Taniej o: 59.8 zł (-20%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WYSPA SKARBÓW ZŁOTO JOHNA SILVERA GRA PLANSZOWA 10+

      Napisz swoją opinię