DISNEYS VILLAINOUS GRA PLANSZOWA 10+
DISNEYS VILLAINOUS GRA PLANSZOWA 10+
Najgorszy zbiera wszystko!
Do tej pory Złoczyńcy Disneya żyli w ukryciu – okryci niesławą i pokonani przez Bohaterów cierpliwie czekali wiele lat… Aż nadszedł moment, gdy znów mogą stanąć na scenie w blasku fleszy i pokazać światu swoje barwne osobowości. Szczęśliwe zakończenia wszyscy znają, ale nikt nie wie jak wyglądałyby
Najgorszy zbiera wszystko!
Do tej pory Złoczyńcy Disneya żyli w ukryciu – okryci niesławą i pokonani przez Bohaterów cierpliwie czekali wiele lat… Aż nadszedł moment, gdy znów mogą stanąć na scenie w blasku fleszy i pokazać światu swoje barwne osobowości. Szczęśliwe zakończenia wszyscy znają, ale nikt nie wie jak wyglądałyby baśnie, gdyby Złoczyńcom udało się zrealizować swoje niecne cele. A najbardziej ekscytujące jest to, że teraz możemy to sprawdzić na własnej skórze!
Czarne charaktery są ciekawsze
Przywołujemy postaci, które znamy, ale ich historię opowiadamy na nowo. Tym razem do gry nie potrzebujemy prawości, szlachetności i dobra – przeciwnie: w cenie jest przebiegłość, chciwość oraz bezwzględność. Zło ma zatriumfować, a najgorszy zbierze wszystko!
Złoczyńcy
Gra Disney Villainous polega na wcieleniu się w jedną z sześciu postaci z najbardziej znanych filmów Disneya:
- Kapitana Haka (największego wroga Piotrusia Pana)
- Dżafara (złego czarownika walczącego z Alladynem)
- Diabolinę (czarownicę, która rzuciła urok na Aurorę – Śpiącą Królewnę)
- Księcia Jana (chciwego przeciwnika Robin Hooda)
- Królową Kier (bezwzględną władczynię, którą spotyka w Krainie Czarów Alicja)
- Urszulę (przebiegłą wiedźmę pragnącą zguby syrenki Arielki)
Każdy z graczy wybiera jednego z sześciu Złoczyńców i, korzystając z jego unikalnych zdolności, stara się osiągnąć swój Cel (Złoczyńcy mają różne Cele). Oprócz Złoczyńców w grze biorą również pozytywni Bohaterowie filmów, ale tym razem ich męcząca dobrotliwość może co najwyżej zaszkodzić innym uczestnikom gry – o ile dobrze to rozegramy.
Zaczynamy!
- Zawartość:
- 6 pionków symbolizujących Złoczyńców
- 6 Plansz
- 6 Talii Złoczyńcy (30 kart w jednej talii)
- 6 Talii Przeznaczenia (15 kart w jednej talii)
- 6 Przewodników Złoczyńcy (charakterystyka i wskazówki odnośnie danego Złoczyńcy)
- 3 Żetony Blokady
- 1 Żeton Przeznaczenia
- 1 Kociołek
- 80 Żetonów Mocy
- 6 Kart Referencji (z celami każdego ze Złoczyńców oraz symbolami Akcji)
Zasady gry:
1. Każdy z graczy po wybraniu swojego Złoczyńcy otrzymuje przypisane do niego: Planszę, Pionek, Talię Złoczyńcy, Talię Przeznaczenia, Przewodnik Złoczyńcy oraz Kartę Referencji. Ważne, by osoby biorące udział w rozgrywce miały miejsce zarówno na rozłożenie Planszy oraz położenie po jej bokach Talii Złoczyńcy (z lewej) oraz Talii Przeznaczenia (z prawej) – jak i przygotowanie miejsca na Stos Odrzuconych Kart, które będą znajdować się pod Talią Złoczyńcy i Talią Przeznaczenia. Kociołek z Żetonami Mocy powinien znajdować się w zasięgu wszystkich osób biorących udział w grze.
2. Wszystkie Talie tasujemy i umieszczamy na stole (wokół Plansz) rewersem do góry. Rozpoczynamy Rozdanie Początkowe – każdy gracz pobiera po 4 karty, na które może patrzeć, ale nie wolno mu ich pokazywać przeciwnikom.
3. Gracze we własnym zakresie ustalają kolejność gry – osoba rozpoczynająca rozgrywkę nie dostaje żadnego Żetonu Mocy; drugi gracz wyciąga z Kociołka Mocy jeden Żeton; trzeci i czwarty biorą po dwa Żetony, a piąta i szósta osoba w kolejce otrzymuje po trzy Żetony Mocy.
Każdy ze Złoczyńców posiada inny Cel, który musi osiągnąć, by wygrać grę.
Cele umieszczone są na Kartach Referencji – wszystkie Karty Referencji są takie same, zatem Złoczyńcy znają nie tylko swój Cel, ale również innych graczy.
Cele Złoczyńców:
- Kapitan Hak musi doprowadzić do odsłonięcia Piotrusia Pana z Talii Kart Przeznaczenia, odblokować lokację Drzewo Wisielca, przesunąć Piotrusia Pana na lokację Wesoły Roger, a następnie go tam pokonać.
- Królowa Kier musi przemienić Karcianą Straż w Wickety i rozstawić je po swoim Królestwie w taki sposób, aby w każdej lokacji znajdował się przynajmniej jeden Wicket, a następnie poprawnie zagrać kartą Wykonaj Strzał.
- Książę Jan musi posiadać przynajmniej 20 Żetonów Mocy.
- Dżafar musi odblokować Jaskinię Cudów, zagrać Magiczną Lampą, zahipnotyzować Dżinna i umieścić Magiczną Lampę w Pałacu Sułtana.
- Diabolina musi wykorzystać zaklęcia i rozstawić je w swoim Królestwie w taki sposób, aby w każdej lokacji znajdowało się przynajmniej jedno Zaklęcie.
- Urszula musi zagrać kartami: Trójząb i Korona, przenieść je do swojej Jaskini i pokonać Króla Trytona.
Każdy ze Złoczyńców posiada własną Planszę reprezentującą jego Królestwo – wszystkie Karty, którymi gra, są również częścią tego Królestwa, natomiast Karty trzymane w dłoniach oraz Karty Odrzucone już do niego nie należą.
Gracze w każdej turze przesuwają swoją postać do innej lokacji na swojej Planszy (o ile nie jest zablokowana symbolem kłódki), Wykonują Akcje (np. używając Kart z dłoni czy pobierając Żetony z
Kociołka Mocy), uzupełniają swoje Karty (tak, by zawsze mieć cztery karty w rękach) – Karty pozwalają również na złapanie w pułapkę przeciwników, ponieważ w Talii Kart Złoczyńcy znajdują się Sojusznicy (pomocnicy Złoczyńców), a na Kartach Przeznaczenia są np. Bohaterowie (pozytywne postaci, które można skierować przeciwko innym graczom). Oprócz tego w obu Taliach znajdują się Przedmioty (artefakty ułatwiające wykonanie Celu) oraz jednorazowe Efekty (np. „pokonaj Bohatera o sile 4 lub niższej”). Możliwych konfiguracji każdej tury są tysiące, ponieważ to wypadkowa przemyślanej strategii, działań pozostałych graczy oraz do pewnego stopnia również karcianego przypadku.
Z każdym bohaterem rozpoczynasz grę na nowo Jeżeli udało Ci się rozpracować strategię wykonania Celu Twoim ulubionym Złoczyńcą, możesz przy kolejnej rozgrywce wybrać innego – dzięki temu, że każdy z nich posiada swój unikatowy Cel, dla Ciebie przygoda rozpocznie się od nowa. Będziesz musiał na nowo zrozumieć i rozpracować Twojego Złoczyńcę. Ponadto trzeba być czujnym, ponieważ niektóre Cele można realizować tylko na początku tury. Przy każdym nowym Złoczyńcy będziesz mógł po raz kolejny spotkać się z ulubionymi postaciami z filmów Disneya, sprawdzić swoje umiejętności tworzenia strategii oraz zwyczajnie zmienić bieg baśni.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
Polecane z tej kategorii
ANTY-MONOPOLY. ZARZĄDZANIE...
TreflDostępna ilość: dużo
STAR WARS UCIECZKA Z GWIAZDY ŚMIERCI GRA...
HasbroDostępna ilość: dużo
ESCAPE ROOM WESOŁE MIASTECZKO GRA...
TreflDostępna ilość: 15 szt.
MONOPOLY BRIDGERTONOWIE GRA PLANSZOWA 17+
HasbroDostępna ilość: 15 szt.
MONOPOLY STANDARD CLASSIC GRA PLANSZOWA 8+
HasbroDostępna ilość: 13 szt.
TAJEMNICZE MORDERSTWO ESCAPE ROOM GRA...
TreflDostępna ilość: 11 szt.
Wybrane bestsellery
WONDERLAND GRA PLANSZOWA 9+
Zielona SowaDostępna ilość: 4 szt.
WODNY SZLAK RODZINNA GRA PLANSZOWA 8+
FoxGamesDostępna ilość: 7 szt.
WIKINGOWIE NA POKŁAD GRA PLANSZOWA 8+
FoxGamesPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WARCABY KLASYCZNE GRY PLANSZOWE 6+
AmbassadorPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WARCABY HARRY POTTER GRA PLANSZOWA 6+
GoliathPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
VABANG! KOBIETY VS MĘŻCZYŹNI GRA PLANSZOWA...
TreflPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
STAR WARS UCIECZKA Z GWIAZDY ŚMIERCI GRA...
HasbroDostępna ilość: dużo
MONOPOLY BRIDGERTONOWIE GRA PLANSZOWA 17+
HasbroDostępna ilość: 15 szt.
HARRY POTTER DELUXE GRA TOWARZYSKA TRIVIAL...
HasbroDostępna ilość: 6 szt.
MILIONERZY EDYCJA GOLD GRA PLANSZOWA 12+
Tm ToysDostępna ilość: 6 szt.
NA JAGODY! MOJA PIERWSZA GRA PLANSZOWA...
TreflPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
MONOPOLY STANDARD CLASSIC GRA PLANSZOWA 8+
HasbroDostępna ilość: 13 szt.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.