




5900511017120
26 x 26
12+
01712
2+
60
pudełko
Rodzinna gra planszowa LOGO miała premierę w Wielkiej Brytanii w 2008 roku. Do tej pory na świecie sprzedało się 700 000 egzemplarzy tej quizowej gry, z pytaniami odnoszącymi się do znanych marek i logotypów.
LOGO zasady
Posiada wariant indywidualny oraz drużynowy. Dzięki prawidłowym odpowiedziom na pytania gracze przesuwają na planszy swoje
Rodzinna gra planszowa LOGO miała premierę w Wielkiej Brytanii w 2008 roku. Do tej pory na świecie sprzedało się 700 000 egzemplarzy tej quizowej gry, z pytaniami odnoszącymi się do znanych marek i logotypów.
LOGO zasady
Posiada wariant indywidualny oraz drużynowy. Dzięki prawidłowym odpowiedziom na pytania gracze przesuwają na planszy swoje pionki w kierunku mety. W grze LOGO jest około 400 kart z pytaniami o zróżnicowanym poziomie trudności, które odnoszą się do popularnych marek, logotypów, opakowań i haseł reklamowych.
Gra jest popularna na wielu innych rynkach. Kraje, w których została wydana to: Wielka Brytania, Francja, Włochy, USA, Kanada, Meksyk, Australia, Dania, Grecja, Hiszpania, Nowa Zelandia.
Zawartość:

Niedostępny
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00