
search
Udostępnij
Marta Kozubska, Ewa Krawczyk, Lucyna Zastąpiło
9788374461641
26 x 19.6
80
miękka
Część pierwsza serii, Was ist los?, została przygotowana dla uczniów, którzy rozpoczynają naukę języka niemieckiego w klasie 1. Prezentowana w podręczniku tematyka, materiał leksykalny i gramatyczny podporządkowane zostały potrzebom komunikacyjnym tej grupy wiekowej. Nauka języka obcego zatem ma sprawiać uczniom satysfakcję, bawić,
Część pierwsza serii, Was ist los?, została przygotowana dla uczniów, którzy rozpoczynają naukę języka niemieckiego w klasie 1. Prezentowana w podręczniku tematyka, materiał leksykalny i gramatyczny podporządkowane zostały potrzebom komunikacyjnym tej grupy wiekowej. Nauka języka obcego zatem ma sprawiać uczniom satysfakcję, bawić, wyzwalać ich fantazję i motywować do dalszej pracy. Temu służą też różnorodne ćwiczenia i formy pracy, które w połączeniu ze znajdującymi się w podręczniku i zeszycie ćwiczeń grami i zabawami dydaktycznymi oraz zadaniem projektowym angażują uczniów intelektualnie, emocjonalnie i ruchowo. Istotnym elementem są też włączone do zeszytu ćwiczeń zadania umożliwiające uczniom samoocenę, czylil świadome uczestniczenie w procesie nauczania, co wzbudza poczucie odpowiedzialności za własny proces kształcenia oraz motywuje do dalszej pracy.Nr dopuszczenia: 220/00
Mamy na stanie 13 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 59.99 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Michael Harris, David Mower, Amanda Maris, Anna Sikorzyńska
PearsonJarosław Lipski, Małgorzata Mordaka, Marek Gulgowski
Czarny KrukMichael Harris, David Mower, Amanda Maris, Anna Sikorzyńska
PearsonKrzysztof Tkaczyk, Anna Potapowicz
WSiPGrażyna Francuz-Ornat, Grażyna Generowicz, Teresa Kulawik, Małgorzata Masłowska
Nowa EraPowiadom mnie o zmianie ceny.
Część pierwsza serii, Was ist los?, została przygotowana dla uczniów, którzy rozpoczynają naukę języka niemieckiego w klasie 1. Prezentowana w podręczniku tematyka, materiał leksykalny i gramatyczny podporządkowane zostały potrzebom komunikacyjnym tej grupy wiekowej. Nauka języka obcego zatem ma sprawiać uczniom satysfakcję, bawić, wyzwalać ich ...