
search
Udostępnij
Podręcznik „Słowa na czasie” proponuje chronologiczną perspektywę czytania literatury, w sposób dostosowany do możliwości gimnazjalistów. Dlatego obok bloku tekstów z epoki znajdują się odpowiednio dobrane utwory współczesne, które ułatwiają rozmowę o ponadczasowych zagadnieniach. Ciekawe fragmenty tekstów literackich, publicystycznych
Podręcznik „Słowa na czasie” proponuje chronologiczną perspektywę czytania literatury, w sposób dostosowany do możliwości gimnazjalistów. Dlatego obok bloku tekstów z epoki znajdują się odpowiednio dobrane utwory współczesne, które ułatwiają rozmowę o ponadczasowych zagadnieniach. Ciekawe fragmenty tekstów literackich, publicystycznych i popularnonaukowych pomagają rozbudzić zainteresowania czytelnicze uczniów oraz zachęcić ich do aktywnego uczestnictwa w kulturze. Podręcznik składa się z czterech rozdziałów. Każdy rozdział podzielony jest na cztery bloki: 1. Utwory z epoki – teksty reprezentatywne dla kolejnych epok literackich w przystępny sposób obrazujące rozwój literatury polskiej i obcej 2. Nawiązania do epoki – współczesne utwory odwołujące się do dorobku literackiego danej epoki pozwalające zrozumieć, że motywy obecne w dawnych dziełach nie są inne niż te, które fascynują dzisiejszych twórców 3. Teksty bliskie uczniom – utwory, po które uczniowie sami chętnie sięgają, odwołujące się do zagadnień istotnych dla danej epoki oraz zachęcające do traktowania literatury i sztuki jako źródła wiedzy o człowieku i świecie 4. Media – teksty dotyczące teatru, filmu, muzyki i sztuk plastycznych porządkujące informacje o świecie mediów
Mamy na stanie 30 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Michael Harris, David Mower, Amanda Maris, Anna Sikorzyńska
PearsonJarosław Lipski, Małgorzata Mordaka, Marek Gulgowski
Czarny KrukGrzegorz Kucharczyk, Paweł Milcarek, Marek Robak
WSiPPowiadom mnie o zmianie ceny.
Henryk Gołębiewski, Tomasz Solarewicz
MuzaPodręcznik „Słowa na czasie” proponuje chronologiczną perspektywę czytania literatury, w sposób dostosowany do możliwości gimnazjalistów. Dlatego obok bloku tekstów z epoki znajdują się odpowiednio dobrane utwory współczesne, które ułatwiają rozmowę o ponadczasowych zagadnieniach. Ciekawe fragmenty tekstów ...