Święta pełne okazji! 🎄
15 71 

POURQUOI PAS 1. JĘZYK FRANCUSKI. ZESZYT ĆWICZEŃ DLA GIMNAZJUM

search

    POURQUOI PAS 1. JĘZYK FRANCUSKI. ZESZYT ĆWICZEŃ DLA GIMNAZJUM

    Michele Bosquet

    LektorKlett

    9788377159972

    21 x 29.7

    80

    Francuski

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    To trzytomowa seria podręczników dla modzieży gimnazjalnej.Metoda oparta na podejściu zadaniowym, zgodnie z założeniami Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, kładzie nacisk na aktywną rolę ucznia w procesie uczenia się.

    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -65%
      10 00 
      28,57 zł
      Taniej o: 18.57 zł
      Kup teraz

      POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      POURQUOI PAS 1. JĘZYK FRANCUSKI. ZESZYT ĆWICZEŃ DLA GIMNAZJUM

      To trzytomowa seria podręczników dla modzieży gimnazjalnej.Metoda oparta na podejściu zadaniowym, zgodnie z założeniami Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego, kładzie nacisk na aktywną rolę ucznia w procesie uczenia się.

      Napisz swoją opinię