
search
Udostępnij
Bożena Kwaśny, Andrzej Szymczak, Maciej Wiłun
9788371957871
16.5 x 23.5
224
miękka
Nowatorska koncepcja podręcznika polega na poprzedzeniu wiadomości teoretycznych dobrze przemyślanym zestawem ćwiczeń. - Z pomocą komputera uczeń rozwiązuje konkretny problem, jednocześnie zdobywając potrzebną wiedzę i zapoznając się z odpowiednimi narzędziami. - Praca ucznia jest ukierunkowana na poznawanie zasad, a nie uczenie konkretnych
Nowatorska koncepcja podręcznika polega na poprzedzeniu wiadomości teoretycznych dobrze przemyślanym zestawem ćwiczeń. - Z pomocą komputera uczeń rozwiązuje konkretny problem, jednocześnie zdobywając potrzebną wiedzę i zapoznając się z odpowiednimi narzędziami. - Praca ucznia jest ukierunkowana na poznawanie zasad, a nie uczenie konkretnych aplikacji. - W razie trudności uczeń szuka wyjaśnień w części teoretycznej, do której odsyłacze znajduje przy każdym ćwiczeniu. - Samoocenie sprzyja jawny system punktacji z każde rozwiązane zadanie. Dołączone do podręcznika płyty zawierają m. in.: - bogatą bazę wzorów, przykładów, ilustracji, zdjęć, tekstów, animacji i dźwięków; - oprogramowanie potrzebne do wykonania ćwiczeń, m. in. Program OpenOfficePL; - program InterDB Junior do przeglądania i tworzenia baz danych; - wersję demonstracyjną programu Baltie do nauki algorytmiki; - Małą encyklopedię PWN. Nr dopuszczenia: 247/03
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie, wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Michael Harris, David Mower, Amanda Maris, Anna Sikorzyńska
PearsonJarosław Lipski, Małgorzata Mordaka, Marek Gulgowski
Czarny KrukMichael Harris, David Mower, Amanda Maris, Anna Sikorzyńska
PearsonBartosz Michałowski, Rod Fricker
LongmanPowiadom mnie o zmianie ceny.
Nowatorska koncepcja podręcznika polega na poprzedzeniu wiadomości teoretycznych dobrze przemyślanym zestawem ćwiczeń. - Z pomocą komputera uczeń rozwiązuje konkretny problem, jednocześnie zdobywając potrzebną wiedzę i zapoznając się z odpowiednimi narzędziami. - Praca ucznia jest ukierunkowana na poznawanie zasad, a nie uczenie konkretnych aplikacji. - W ...