WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

MODEL KOMPETENCJI WSPÓŁCZESNEGO LOBBYSTY

MODEL KOMPETENCJI WSPÓŁCZESNEGO LOBBYSTY - PWN
search

    MODEL KOMPETENCJI WSPÓŁCZESNEGO LOBBYSTY

    Joanna Dzieńdziora

    PWN

    9788301199890

    23.5 x 16.5

    386

    miękka

    Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest szczególnie interesujący i ważki naukowo. Zawód lobbysty funkcjonuje od dawna, jednak nie prowadzono do tej pory prac badawczych zmierzających do uporządkowania wiedzy o kompetencjach

    Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest szczególnie interesujący i ważki naukowo. Zawód lobbysty funkcjonuje od dawna, jednak nie prowadzono do tej pory prac badawczych zmierzających do uporządkowania wiedzy o kompetencjach podmiotów zajmujących się działalnością lobbingową, a tym bardziej współczesnego lobbysty. Wokół zjawiska lobbingu i zawodu lobbysty skupione są zazwyczaj negatywne opinie, stąd zamierzenia Autorki, których celem jest „odczarowanie” negatywnego obrazu i skupienie się na jego profesjonalizacji jest szczególnie cenne.

    Do niewątpliwych atutów recenzowanej monografii można zaliczyć wypełnienie luki badawczej dotyczącą kompetencji lobbystów, opracowanie koncepcji procesu modelowania kompetencji lobbysty, a także uporządkowanie procesu instytucjonalizacji i profesjonalizacji lobbingu. Monografia ta, o walorach teoretycznych, metodycznych i poznawczych, wnosi istotny wkład w rozwój nauk o zarządzaniu.

    Prof. dr hab. Zdzisława Janowska

    Recenzowana monografia jest pierwszym na gruncie krajowym opracowaniem, ukazującym i systematyzującym teoretyczno-metodyczne i praktyczne aspekty diagnozy i projektowania modelu kompetencji współczesnego lobbysty. Stanowi istotne i znaczące wzbogacenie dotychczasowego krajowego dorobku w obszarze działalności lobbingowej i kreowania wzorców kompetencyjnych zawodu lobbysty.

    Podjęty przez Autorkę problem badawczy sprowadzający się do diagnozy i projektowania modelu kompetencji lobbysty należy uznać za aktualny, istotny i ważny z punktu widzenia profesjonalizacji działalności lobbingowej, wpisujący się w metodologiczny nurt zarządzania kompetencjami w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. i subdyscyplinę zarządzania publicznego.

    Rezultaty studiów i rzetelnych badań empirycznych przeprowadzonych przez Autorkę, obejmują nie tylko diagnozę poziomu i struktury kompetencji krajowych lobbystów, ale także autorski model kompetencji zawodowych lobbystów, którego implementacja może stanowić istotny czynnik profesjonalizacji usług lobbingowych.

    Prof. dr hab. Janusz Czekaj

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      MODEL KOMPETENCJI WSPÓŁCZESNEGO LOBBYSTY - PWN
      55,30 zł
      79,00 zł
      Taniej o: 23.7 zł (-30%)

      Mamy na stanie 6 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.90 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      MODEL KOMPETENCJI WSPÓŁCZESNEGO LOBBYSTY

      Monografia stanowi oryginalne opracowanie naukowe o charakterze teoretyczno-empirycznym. Wybór lobbingu jako tematu badań i profesjonalizacji jego funkcji jest szczególnie interesujący i ważki naukowo. Zawód lobbysty funkcjonuje od dawna, jednak nie prowadzono do tej pory prac badawczych zmierzających do uporządkowania wiedzy o kompetencjach podmiotów zajmujących ...

      Napisz swoją opinię