MUZYCZNA FARMA INTERAKTYWNA KOSTKA 0M+
MUZYCZNA FARMA INTERAKTYWNA KOSTKA 0M+
Darmowa dostawa już od 100 zł
Barwna i interaktywna kostka, która zachwyci Twojego maluszka.
- bogactwo kolorów stymuluje zmysł wzroku
- faktura materiału pobudza zmysł dotyku
- naciskanie ścianek kostki powoduje aktywowanie dźwięków - odgłosy zwierzątek
- dodatkowe elementy to lusterko, gryzak i tasiemki z supełkami
1. Rozwój fizyczny
zmysły – naciskając na ścianki kostki
Barwna i interaktywna kostka, która zachwyci Twojego maluszka.
- bogactwo kolorów stymuluje zmysł wzroku
- faktura materiału pobudza zmysł dotyku
- naciskanie ścianek kostki powoduje aktywowanie dźwięków - odgłosy zwierzątek
- dodatkowe elementy to lusterko, gryzak i tasiemki z supełkami
1. Rozwój fizyczny
zmysły – naciskając na ścianki kostki dziecko usłyszy głosy, jakie wydają zwierzątka, dodatkowo zabawka zawiera różne "szeleszczące" elementy, co rozwija zmysł słuchu, oprócz tego maluszek może badać struktury materiału i bawić się grzechotką rozwijając zmysł dotyku, a różnorodne barwy stymulują wzrok
motoryka mała – łapanie rączką mniejszych elementów kostki to świetny sposób na rozwinięcie ruchów precyzyjnych
motoryka duża jest rozwijana, gdy dziecko chwyta kostkę za uchwyt i kołysze zabawką, jak również podczas zabawy w rzucanie i łapanie
2. Rozwój poznawczy
umiejętności logiczne – naciskając na ściankę kostki z obrazkiem kaczki dziecko usłyszy "kwa kwa", naciskając na krowę usłyszy "moo" - pozwoli to rozwinąć myślenie przyczynowo-skutkowe maluszka
umiejętności językowe - dźwięki jakie wydaje kostka uczy dziecko ich rozróżniania - baran robi "bee", świnka "chrum chrum"
3.Rozwój społeczny
emocje - kostka może towarzyszyć dziecko cały dzień, tym samym przywiązując się do niej emocjonalnie
poczucie własnej wartości maluch kształtuje obserwując swe odbicie w lusterku
komunikowanie się dziecko rozwija w czasie zabawy w rzucanie i łapanie zabawki z innymi osobami
Etap 1 (0-12m)
Cel: Nauka słuchania - reakcja na dźwięki.
Metoda: Naciśnij na nos zwierzęcia by uaktywnić dźwięk. Następnie obserwuj czy dziecko reaguje na dźwięk i odwraca się w jego stronę. To ćwiczenie kształtuje umiejętność słuchania i skupiania uwagi.
Cel: Stymulacja zmysłów - dotykanie różnych tekstur.
Metoda: Kostka stworzona jest z róznych tekstur. Zachęć dziecko do dotykania ich oraz do ssania gryzaka.
Cel: Ćwiczenie motoryki małej - chwytanie i ściskanie.
Metoda: Kostka posiada wiele elementów szeleszczących. Zachęć dziecko do chwytania tych elementów zarówno prawą jak i lewą ręką.
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - kołysanie.
Metoda: Kostka posiada delikatny uchwyt, bardzo łatwy do trzymania. Zachęć dziecko do chwycenia kostki i kołysania nią.
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - raczkowanie za dźwiękiem.
Metoda: Naciśnij na nos zwierzęcia by uaktywnić dźwięk. Następnie umieść kostkę przed dzieckiem i zachęć by raczkowało za kostką.
Cel: Rozwijanie samoświadomości za pomocą lusterka.
Metoda: Zachęć dziecko do obserwowania i rozpoznawania swojego odbicia w lusterku. Dzięki temu dziecko kształtuje swój własny wizerunek.
Etap 2 (6-18m)
Cel: Nauka dźwięków wydawanych przez zwierzęta.
Metoda: Spytaj dziecko, jaki dźwięk wydaje konkretne zwierzę. Następnie zachęć dziecko do naciśnięcia na nos zwierzęcia by uaktywnić prawidłowy dźwięk.
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - rzucanie.
Metoda: Zachęć dziecko do rzucania kostki. To ćwiczenie kształtuje motorykę dużą dziecka.
Cel: Nauka zwierząt i ich części ciała.
Metoda: Użyj grafik zwierząt na kostkach by nauczyć dziecko rozróżniania zwierząt i ich części ciała.
Cel: Wskazywanie częsci ciałą zwierząt.
Metoda: Wypowiedz część ciała. Następnie zachęć dziecko do wskazania jej na grafice zwierzącia.
Cel: Nauka kolorów.
Metoda: Naucz dziecko rozróżniania kolorów posługując się grafikami zwierząt na kostce.
Cel: Wskazywanie kolorów.
Metoda: Wypowiedz kolor i zachęć dziecko do wskazania go na kostce.
Etap 3 (12-24m)
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej i pamięci - rzucanie i nazywanie zwierząt.
Metoda: Pozwól dziecku toczyć kostkę po ziemi. Zachęć dziecko do nazwania zwierzęcia, które znajduje się na górze po zatrzymaniu się kostki.
Cel: Ćwiczenie motoryki dużej - chwytanie.
Metoda: Użyj kostki do zabawy w rzucanie i chwytanie.
Cel: Ćwiczenie słuchania i kształtowanie pamięci - wskazanie nazwy zwierzęcia po usłyszeniu wydawanwgo przez niego dźwięku.
Metoda: Naciśnij na nos zwierzęcia by wydało dźwięk. Następnie zachęć dziecko to odgadnięcia, do jakiego zwierzęcia należy usłyszany dźwięk.
Uszkodzenia nie wpływają na funkcjonalność produktu.
Produkt jest nieużywany, kompletny i fabrycznie nowy.
Niedostępny
Darmowa dostawa już od 100 zł
Polecane z tej kategorii
KEYBOARD ORGANY ELEKTRONICZNE 37 KLAWISZY...
BontempiDostępna ilość: dużo
MOTOR WYŚCIGOWY Z DŹWIĘKIEM 1:12 TEAMA 3+
TeamaDostępna ilość: dużo
MODUŁ RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ DO GRY...
FoxGamesDostępna ilość: dużo
WIELKA MÓWIĄCA FARMA CAROTINA GRA...
LiscianiDostępna ilość: 12 szt.
INTERAKTYWNA MYSZKA MICKEY POLICJANT Z...
IMC ToysDostępna ilość: 12 szt.
TABLICA MANIPULACYJNA DREWNIANA MEGA...
Mega CreativeDostępna ilość: 8 szt.
Wybrane bestsellery
ŻYRAFKA W AUCIE TRAF DO CELU 18M+
WinfunDostępna ilość: 3 szt.
ZOOMER LILAC INTERAKTYWNY KUCYK ELECTRA 4+...
Spin MasterPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
ZNIKOPIS INTERAKTYWNA TABLICA EDUKACYJNA...
ClementoniPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
ŻELAZKO INTERAKTYWNE MINI SPRZĘTY DOMOWE 3+
ArtykPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
ZABAWNY TELEFON SMILY PLAY 3M+
Smily PlayPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
WYSZYWANKA KSZTAŁTY FILO ABC + 123 64...
QuercettiPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Sprawdź też
INTERAKTYWNY PIESEK BENEK PUPPY LUV 11...
Tm ToysPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
MÓJ PIERWSZY TELEWIZOR ŚWINKA PEPPA 18M+
MZPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
MIKROFON CENTRUM MUZYCZNE WINFUN 12M+
WinfunPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
SZKOŁA BEZPIECZNEJ JAZDY KIEROWNICA...
Smily PlayPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
ZABAWNY TELEFON SMILY PLAY 3M+
Smily PlayPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
KACPEREK KOMPUTEREK CLEMENTONI 9M+
ClementoniPOŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ.
Recenzje
Na razie nie dodano żadnej recenzji.