Kalendarze 2025 za 1 zł 
56 94 
45 06 
67 04 
80 54 

KOMPUTEROWA MAGIA. PODRĘCZNIK DO INFORMATYKI DLA KLAS 4-6

search

    KOMPUTEROWA MAGIA. PODRĘCZNIK DO INFORMATYKI DLA KLAS 4-6

    Beata Iskrzycka

    Videograf

    9788360763049

    20 x 26

    154

    miękka

    Zakładki do książek od 4,95 zł zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 9.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

    Podręcznik skonstruowany w formie dialogu pomiędzy nauczycielką, uczniami i czarodziejem Cyberiuszem, który ma im pomóc poznać tajniki obcowania z komputerem. Materiał zgromadzony w podręczniku został ujęty w następujące grupy zagadnień: Wstęp - czyli zaproszenie do komputerowej szkoły magii 1. I wtajemniczenie, czyli zasady pracy z

    czytaj więcej
    📚 OUTLET KSIĄŻKOWY – Małe skazy, wielkie okazje! 📚
    Książka może mieć drobne ślady magazynowania, takie jak:
    📌 lekkie zagięcia okładki,
    📌 ryski, przetarcia lub ślady po naklejkach cenowych,
    📌 delikatnie uszkodzone rogi lub okładkę.

    💡 Co najważniejsze?
    ✅ Treść jest kompletna i nieuszkodzona – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Pełnowartościowa książka – tylko okładka nosi ślady magazynowania.
    ✅ Świetna okazja na tańszą lekturę!

    Czytasz to samo, ale płacisz mniej! 🏷️📖
    -20%
      20 68 
      25,85 zł
      Taniej o: 5.17 zł
      Kup teraz

      Mamy na stanie 3 szt., wysyłamy od razu.

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 9.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      KOMPUTEROWA MAGIA. PODRĘCZNIK DO INFORMATYKI DLA KLAS 4-6

      Podręcznik skonstruowany w formie dialogu pomiędzy nauczycielką, uczniami i czarodziejem Cyberiuszem, który ma im pomóc poznać tajniki obcowania z komputerem. Materiał zgromadzony w podręczniku został ujęty w następujące grupy zagadnień: Wstęp - czyli zaproszenie do komputerowej szkoły magii 1. I wtajemniczenie, czyli zasady pracy z komputerem 2. II ...

      Napisz swoją opinię