Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputeraDla uczniów w wieku 6-7 latPierwsza część nowej serii Programowanie w ruchu przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 6 do 7 lat. Zestaw obejmuje najprostsze, ale też kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputeraDla uczniów w wieku 6-7 latPierwsza część nowej serii Programowanie w ruchu przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 6 do 7 lat. Zestaw obejmuje najprostsze, ale też kluczowe dla programowania umiejętności analizowania złożonych czynności i dzielenia ich na czynności proste, a także zapisywania i planowania takich ciągów czynności w tym również odwracania ciągów czynności i zapisywania ich od ostatniej do pierwszej (od celu do startu). Wybrano najbardziej zrozumiałe i najłatwiejsze do precyzyjnego opisania czynności polegające na poruszaniu się na płaszczyźnie umownych gier-labiryntów.Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnejKażda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy.
czytaj więcej Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.