WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

SZKOLNI PRZYJACIELE PODRĘCZNIK 1.2 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

search

    SZKOLNI PRZYJACIELE PODRĘCZNIK 1.2 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA

    Irena Zarzycka, Kinga Preibisz-Wala, Ewa Schumacher

    WSiP

    9788302170430

    27.3 x 20.5

    88

    miękka


    To nowy cykl w ofercie edukacji wczesnoszkolnej, który powstał specjalnie do nowej podstawy programowej, przy udziale największych autorytetów pedagogicznych. Został oparty o najbardziej skuteczne metody, strategie i techniki nauczania. Myślą przewodnią w pracy nad podręcznikami było motywowanie uczniów do samodzielnego działania i poznawania

    To nowy cykl w ofercie edukacji wczesnoszkolnej, który powstał specjalnie do nowej podstawy programowej, przy udziale największych autorytetów pedagogicznych. Został oparty o najbardziej skuteczne metody, strategie i techniki nauczania. Myślą przewodnią w pracy nad podręcznikami było motywowanie uczniów do samodzielnego działania i poznawania świata, budowania doświadczenia i poszerzania wiedzy
    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      11,24 zł
      14,99 zł
      Taniej o: 3.75 zł (-25%)

      Mamy na stanie 10 szt. i jesteśmy gotowi do wysyłki

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 8.99 zł

      Darmowa dostawa już od 100 zł

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      SZKOLNI PRZYJACIELE PODRĘCZNIK 1.2 EDUKACJA WCZESNOSZKOLNA


      To nowy cykl w ofercie edukacji wczesnoszkolnej, który powstał specjalnie do nowej podstawy programowej, przy udziale największych autorytetów pedagogicznych. Został oparty o najbardziej skuteczne metody, strategie i techniki nauczania. Myślą przewodnią w pracy nad podręcznikami było motywowanie uczniów do samodzielnego działania i poznawania świata, budowania ...

      Napisz swoją opinię