Święta pełne okazji! 🎄

MATEMATYKA 6. PODRĘCZNIK

MATEMATYKA 6. PODRĘCZNIK - WSiP
search

    MATEMATYKA 6. PODRĘCZNIK

    Anna Dubiecka, Barbara Dubiecka-Kruk, Tomasz Malicki

    WSiP

    9788302181443

    24.2 x 17

    304

    miękka

    🎁 „Mikołaj poleca – świąteczne produkty!” zobacz więcej

    Wysyłamy w 24h + czas dostawy

    14 dni na zwrot produktu

    Koszty dostaw już od 5.99 zł

    Darmowa dostawa już od 59.99 zł

    Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
          Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

    Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard


    Naukę rozpoczynamy od tematu Dostrzeganie prawidłowości dotyczących liczb i przechodzimy do działań na ułamkach zwykłych i na liczbach dziesiętnych – przypominamy wiadomości poznane w poprzednich klasach oraz wprowadzamy nowe. Następnie omawiamy procenty, odczytujemy dane przedstawione graficznie i poznajemy liczby ujemne oraz działania na


    Naukę rozpoczynamy od tematu Dostrzeganie prawidłowości dotyczących liczb i przechodzimy do działań na ułamkach zwykłych i na liczbach dziesiętnych – przypominamy wiadomości poznane w poprzednich klasach oraz wprowadzamy nowe. Następnie omawiamy procenty, odczytujemy dane przedstawione graficznie i poznajemy liczby ujemne oraz działania na nich. Dział Bryły jest poświęcony obliczaniu pól powierzchni i objętości prostopadłościanu, a także zamianie jednostek. Ćwiczymy też rozpoznawanie i nazywanie różnych rodzajów brył. W dziale czwartym wprowadzamy wyrażenia algebraiczne, uczymy się, jak rozwiązać równania, oraz korzystamy ze wzorów (w tym ze wzoru na prędkość). Kolejny dział obejmuje konstruowanie kąta o zadanych własnościach oraz trójkąta o danych bokach. Ostatni – stanowi zwięzłe i atrakcyjne powtórzenie zagadnień poznanych na lekcjach matematyki.

    Tematy w poszczególnych działach są przewidziane na 2–5 jednostek lekcyjnych.

    1) Struktura tematu jest przejrzysta i uporządkowana. Składa się z kilku bloków, które tworzą:
    - zadania wprowadzające;
    - treść matematyczna;
    - zadania ćwiczeniowe, ułożone według wzrastającego poziomu trudności;test Co umiem?, sprawdzający realizację wymagań ogólnych podstawy programowej w szkole podstawowej (I. Sprawność rachunkowa, II. Wykorzystanie i tworzenie informacji, III. Wykorzystanie i interpretowanie reprezentacji, IV. Rozumowanie i argumentacja).

    2) Wiele tematów kończy się: ciekawostką, grą lub pracą projektową (np. prowadzącą do wykonania plakatu czy prezentacji – przykładowy temat: Czy dzielenie zawsze zmniejsza?).

    Na końcu każdego działu przygotowano zestaw zadań Czy już to umiem?, czyli powtórzenie materiału z przykładowymi rozwiązaniami i wskazówkami do rozwiązania.Dodatkowo na zakończenie powtórzenia zamieszczono zestaw zadań na medal Potrafię więcej, umiem lepiej. Zagadnienia zawarte w podręczniku są wyjaśnione w sposób przystępny i opatrzone wieloma przykładami niejednokrotnie rozwiązanymi na kilka sposobów.

    czytaj więcej
    📚 Outlet książkowy – ta sama treść, niższa cena! 📚

    Książka jest nowa i pełnowartościowa, nigdy nieużywana.

    Może pochodzić z końcówek serii, zwrotów lub nadwyżek magazynowych.
    📦 Opakowanie lub okładka mogą nosić ślady magazynowania, takie jak delikatne otarcia czy pozostałości po etykiecie.
    ✅ Treść książki jest kompletna i nieuszkodzona.
    ✅ Gwarantujemy pełną funkcjonalność – czytasz bez przeszkód!
    ✅ Świetna okazja na tanią, nową lekturę!
    -47%
      MATEMATYKA 6. PODRĘCZNIK - WSiP
      32 86 
      62,00 zł
      Taniej o: 29.14 zł

      Niedostępny

      Wysyłamy w 24h + czas dostawy

      14 dni na zwrot produktu

      Koszty dostaw już od 5.99 zł

      Darmowa dostawa już od 59.99 zł

      Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
            Pon. – Pt. 8:00 – 15:00

      Blik Przelewy24 GPay Paypo Visa Mastercard

      Recenzje

      Napisz swoją opinię

      MATEMATYKA 6. PODRĘCZNIK


      Naukę rozpoczynamy od tematu Dostrzeganie prawidłowości dotyczących liczb i przechodzimy do działań na ułamkach zwykłych i na liczbach dziesiętnych – przypominamy wiadomości poznane w poprzednich klasach oraz wprowadzamy nowe. Następnie omawiamy procenty, odczytujemy dane przedstawione graficznie i poznajemy liczby ujemne oraz działania na nich. Dział Bryły ...

      Napisz swoją opinię