search
Udostępnij
W programie Eduterapeutica Gimnazjum przeprowadzisz wstępną diagnozę, na podstawie której dowiesz się, jakie konkretnie trudności ma Twój uczeń i w jakim zakresie (dysleksji, dyskalkulii, dysgrafii bądź dysortografii), a także poddasz go diagnozie funkcjonalnej. Skutecznie zaplanujesz zajęcia terapeutyczne, zarejestrujesz dane (wyniki diagnoz
W programie Eduterapeutica Gimnazjum przeprowadzisz wstępną diagnozę, na podstawie której dowiesz się, jakie konkretnie trudności ma Twój uczeń i w jakim zakresie (dysleksji, dyskalkulii, dysgrafii bądź dysortografii), a także poddasz go diagnozie funkcjonalnej. Skutecznie zaplanujesz zajęcia terapeutyczne, zarejestrujesz dane (wyniki diagnoz oraz przebieg terapii), a także przeanalizujesz efekty zajęć z uczniem. Celnie zdiagnozujesz, jakiego wsparcia potrzebują Twoi uczniowie! Rozpoznanie indywidualnych potrzeb, możliwości i trudności ucznia umożliwią diagnoza wstępna oraz diagnoza funkcjonalna. Pomogą one zwrócić uwagę szczególnie na te obszary, w których uczeń przejawia wyjątkowe problemy i w których szczególnie trzeba mu pomóc.
Diagnoza wstępna pozwala szybko i skutecznie określić, jakie trudności szkolne wykazuje uczeń i z czego one wynikają. Badanie koncentruje się na czytaniu, pisaniu, matematyce i językach obcych. Wyniki przeliczane są przez automatyczny program i stanowią podstawę zakwalifikowania do odpowiednich grup ryzyka, wskazując na słabe oraz mocne strony danego ucznia. Diagnoza funkcjonalna stanowi drugi etap rozpoznania i ma na celu określenie poziomu funkcjonowania dziecka w danej sferze rozwojowej. W ramach diagnozy przeprowadza się testy umiejętności czytania, pisania, pisania ortograficznego, myślenia matematycznego oraz posługiwania się tabliczką mnożenia (diagnoza umiejętności szkolnych). Na podstawie wyników diagnozy wstępnej i funkcjonalnej powstaje graficzny wykres zakresu możliwości i deficytów ucznia – tzw.
Osobisty Profil Kompetencji. Jest to ilościowa i jakościowa ocena w zakresie ośmiu funkcji rozwojowych, warunkujących powstawanie specyficznych trudności w uczeniu się. Eduterapeutica Gimnazjum daje także możliwość orientacyjnej oceny opanowania umiejętności szkolnych. Eduterapeutica Gimnazjum jest pomocna w pracy z uczniami w oddziałach terapeutycznych i oddziałach integracyjnych w wieku 14-17 lat, a wypadku uczniów z większymi deficytami rozwoju intelektualnego również w starszym wieku. Program pomaga w rozwoju kluczowych kompetencji m.in. wśród uczniów, którzy nie rozwinęli ich wcześniej z powodu: zaniedbań społecznych niewielkiego deficytu rozwoju intelektualnego, niewielkich problemów widzenia i słyszenia, różnych form nadpobudliwości (np. ADHD), problemów emocjonalnych w tym problemów ze spektrum autyzmu. Szybko dobierzesz odpowiednie i atrakcyjne ćwiczenia!
Po postawieniu diagnozy nauczyciel lub terapeuta tworzy plan pracy z uczniem, dobierając do jego indywidualnych potrzeb i trudności odpowiednie narzędzia (gry, karty pracy, filmy). Program zapewnia również możliwość przeprowadzenia zajęć grupowych oraz ewaluacji postępów ucznia i grupy. Program Eduterapeutica Gimnazjum zawiera: ogromną bazę ćwiczeń i materiałów pomocniczych, które można komponować zależnie od problemów ucznia zestaw interaktywnych ćwiczeń, zabaw i gier edukacyjnych, nawiązujących do znanych gier komputerowych, bogaty materiał przeznaczony do wydruku i stosowania podczas tradycyjnych zajęć, zestaw filmów prezentujących ćwiczenia ruchowe, które wspierają rozwój motoryki, koordynacji oraz integracji sensorycznej uczniów.
Program zawiera ponad 1 000 ćwiczeń multimedialnych, w tym 50 filmów z ćwiczeniami ruchowymi oraz 360 zestawów kart pracy do wydrukowania! Zestaw Eduterapeutica Gimnazjum zawiera: płytę DVD-ROM z programem poradnik metodyczny z instrukcją instalacji i obsługi, wydrukowany komplet kart pracy – aż 600 kart.
POŚPIESZ SIĘ OSTATNI EGZ. Mamy na stanie jesteśmy gotowi do wysyłki.
DOSTAWA ZA 0 zł!
Na razie nie dodano żadnej recenzji.