WYDAWNICTWO Bez%20tytu%C5%82u_2.png-70%  

WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE WĘDRUJĄC KU DOROSŁOŚCI SP KL. 5-6 PODRĘCZNIK Teresa Król

WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE WĘDRUJĄC KU DOROSŁOŚCI SP KL. 5-6 PODRĘCZNIK Teresa Król - Rubikon
search

    WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE WĘDRUJĄC KU DOROSŁOŚCI SP KL. 5-6 PODRĘCZNIK Teresa Król

    Teresa Król

    Rubikon

    9788389947598

    23.5 x 16.5

    96

    miękka

    „Wędrując ku dorosłości” – nowa, w znacznym stopniu zmieniona wersja podręcznika wychowania do życia w rodzinie, dostosowana pod względem trudności do możliwości percepcyjnych ucznia V i VI klasy. Właściwy dobór pojęć, nazw, terminów oraz sposobu przekazu czyni podręcznik przystępnym i interesującym. Materiał treściowy

    „Wędrując ku dorosłości” – nowa, w znacznym stopniu zmieniona wersja podręcznika wychowania do życia w rodzinie, dostosowana pod względem trudności do możliwości percepcyjnych ucznia V i VI klasy. Właściwy dobór pojęć, nazw, terminów oraz sposobu przekazu czyni podręcznik przystępnym i interesującym. Materiał treściowy zilustrowano pogodnymi i dowcipnymi rysunkami oraz odpowiednio dobranymi zdjęciami. Nabycie określonych umiejętności umożliwiają uczniom różnorodne ćwiczenia, propozycje działań aktywizujących, zachęcających uczniów do samodzielnych przemyśleń i grupowych dyskusji.

    czytaj więcej
    Produkt poekspozycyjny lub końcówka magazynowa.
    Może posiadać nieznaczne uszkodzenia (np. metki cenowe, przybrudzenia, zarysowania, zagięcia), które nie wpływają na funkcjonalność produktu.
      WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE WĘDRUJĄC KU DOROSŁOŚCI SP KL. 5-6 PODRĘCZNIK Teresa Król - Rubikon
      6,82 zł
      19,50 zł
      Taniej o: 12.67 zł (-65%)


      Recenzje

      Na razie nie dodano żadnej recenzji.

      Napisz swoją opinię

      WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE WĘDRUJĄC KU DOROSŁOŚCI SP KL. 5-6 PODRĘCZNIK Teresa Król

      „Wędrując ku dorosłości” – nowa, w znacznym stopniu zmieniona wersja podręcznika wychowania do życia w rodzinie, dostosowana pod względem trudności do możliwości percepcyjnych ucznia V i VI klasy. Właściwy dobór pojęć, nazw, terminów oraz sposobu przekazu czyni podręcznik przystępnym i interesującym. Materiał treściowy ...

      Napisz swoją opinię