
search
Udostępnij
Połączenie pedagogicznych dążeń nauczycieli z doświadczeniami życiowymi i kulturowymi uczniów jest według J. Brophy'ego jednym z kluczowych założeń rozbudzenia motywacji uczniów do nauki. Opracowania teoretyczne i badania wskazują na trzy ważne zadania, które należy zrealizować, aby skutecznie motywować uczniów: - niech twoje lekcje i ty
Połączenie pedagogicznych dążeń nauczycieli z doświadczeniami życiowymi i kulturowymi uczniów jest według J. Brophy'ego jednym z kluczowych założeń rozbudzenia motywacji uczniów do nauki. Opracowania teoretyczne i badania wskazują na trzy ważne zadania, które należy zrealizować, aby skutecznie motywować uczniów: - niech twoje lekcje i ty sam staną się dla ucznia atrakcyjne; - zajmij się indywidualnymi i zespołowymi celami uczenia się, pomóż uczniom pomyślnie dojść do tych celów; - nauczaj treści wartej opanowania i to w sposób, który pomoże uczniom dostrzec jej wartość. Poszukiwanie drogi do pedagogicznego sukcesu jest myślą przewodnią większości propozycji metodycznych zawartych w artykułach Zeszytów Kieleckich.
Mamy na stanie 2 szt., wysyłamy od razu.
Darmowa dostawa już od 100 zł
Zamów tel.: tel.: 508768309 (Kamila)
Pon. – Pt. 8:00 – 15:00
Katarzyna Zioła-Zemczak,Izabela Paszko
SBMGrażyna Wójcicka, Magdalena Wójcicka
Nowa EraRobert Chamczyk, Agnieszka Brzostowska
SBMMarzena Wieczorek, Tomasz Mrozek
DemartRoman Kuliniak, Maria Szukalska
DemartPowiadom mnie o zmianie ceny.
Połączenie pedagogicznych dążeń nauczycieli z doświadczeniami życiowymi i kulturowymi uczniów jest według J. Brophy'ego jednym z kluczowych założeń rozbudzenia motywacji uczniów do nauki. Opracowania teoretyczne i badania wskazują na trzy ważne zadania, które należy zrealizować, aby skutecznie motywować uczniów: - niech twoje lekcje i ty sam staną się dla ucznia atrakcyjne